مشکل ماسه شویی ها در حال پیگیری است

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ این روزها برخی ازشهروندان گلایمند از نبود شن و ماسه وتعطیلی ماسه شویی های در شهرستان بافق هستند، دراین باره با “جواد دهستانی بافقی” یکی از سرمایه گذاران در این شغل گفتگویی صورت گرفته که در ادامه می خوانید:
دهستانی، ابتدا به سال ورود و میزان سرمایه گذاریش در ماسه شویی صحبت نمود و گفت: از سال ۸۴ اولین ماسه شویی را در بافق تاسیس نمودم و حدود ۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش صورت گرفته است.
وی در خصوص مشکلاتشان گفت: از مهرماه سال گذشته از برداشت ماسه از رودخانه جلوگیری شد و۱۵ نفر از کارگرها و بنده؛ در حال حاضر بیکار هستیم .
مالک اولین ماسه شویی بافق تصریح کرد: کار شهر مختل مانده و مردم از ما توقع دارند و هر روز به فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت مراجعه می کنند. اما؛ هیچ شخصی پاسخگو نیست.
وی بیان داشت: در حال حاضر؛ یک الی دو کارگاه در حال توزیع ماسه هستند که درصد آزمایش پایین و برای بتون قابل استفاده نمی باشد؛ فقط برای آجر استفاده می گردد.
جواد دهستانی افزود: به ادارات مربوطه مراجعه داشتم اما؛ می گویند اگر صرف ندارد تعطیل کنم.
وی از مسئولین خواستار شد: اجازه برداشت به آنها داده شود تا مصالح بتونی، کارهای آزمایشگاهی و مهندسی صورت بگیرد همچنین مجتمع فولاد و شرکت های بافق دیگر تعطیل نباشند.
وی اعلام کرد: ماسه شویی های یزد هم مثل ما از رودخانه برداشت داشته و اکنون این کار برای آنها هم ممنوع اعلام شده و از ذخایرشان استفاده می کنند.
در ادامه با رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق پیرامون این موضوع گفتگویی کوتاه صورت گرفت که وی اعلام کرد: این موضوع از طریق فرمانداری و اداره صمت در حال پیگیری جهت رفع مشکل است.
وی افزود: در این مدت پیگیر موضوع و روند اداری آن هستیم.

الهام نصیرزاده|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شماره هزار و صد و بیست و ششمین (۱۱۲۶) از هفته نامه افق کویر منتشر شد

جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد/ سرمقاله مدیر