بیماران کرونایی بیمار متخصص داخلی هستند

به گزارش هفته نامه افق کویر، چندروز پیش گزارشی جهت گلایمندی خانواده بیماران کرونایی مبنی بر نبود متخصص عفونی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بافق منتشر شد.

خبرنگار هفته نامه افق کویر صبح امروز ۱۸ آبان ماه گفتگویی با ” معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد” در این باره انجام داده است که در ادامه می خوانید.

وی با اشاره به روند درمان بیماران کرونایی در مراکز درمانی اظهار کرد: این بیماران نیاز به متخصص داخلی داشته؛که در حال حاضر در شهرستان بافق سه متخصص در این حیطه فعالیت دارند.

” دکتر نوری شادکام” در پاسخ به این پرسش که آیا نیازی به متخصص عفونی جهت درمان هرچه بهتر بیماران نیست، گفت: بیماران کرونایی، بیمار متخصص داخلی هستند و در صورت نیاز وی می تواند از متخصص عفونی مشورت بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به جمعیت و نیاز مبرم شهرستان به این متخصص، چه اقداماتی صورت خواهد گرفت؟ افزود: شهرستان بافق علاوه بر متخصص عفونی به ۱۰ متخصص دیگر از جمله: مغز و اعصاب، فک و صورت و … نیازدارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در خصوص نیاز متخصص عفونی برای شهروندانی که به بیماری های دیگر در این زمینه مبتلا هستند؛ تصریح کرد : در هر حال متخصص عفونی در استان کم و خیلی از شهرستان های دیگر از جمله: خاتم، بهاباد، تفت و…. به این متخصص نیاز داشته و زمانی که تامین شود حتما به شهرستان بافق نیز توزیع خواهد شد.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش