نماینده مهریز در مجلس : رفع مشکلات اقتصادی نیازمند نظارت است

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات مختلف کشور به خصوص در عرصه اقتصادی در گرو مجلسی است که نمایندگان آن وظایف خود را در بعد نظارت و قانونگذاری درست و جدی انجام دهد.

محمدرضا صباغیان بافقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای داشتن مجلسی قوی و فعال برای حل مشکلات جامعه باید مردم نظارت بهتر و بیشتری را از نمایندگان خود مطالبه کنند.

وی با اشاره به اینکه بعد نظارتی نمایندگان مجلس در زمان کنونی مناسب نیست، ادامه داد: ۲ وظیفه اصلی قانونگذاری و نظارت تا محقق نشود مشکلات مختلف در کشور وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد ،خاتم و ابرکوه در مجلس  با اشاره به اینکه بعد نظارتی مجلس ضعیف است و این موضوع در کشور اعمال نمی‌شود، پیگیری مطالبات مردمی را خواستار شد.

صباغیان بافقی اظهار کرد: همکاری مردم با مسوولان و عمل به وظایف توسط نمایندگان، ضروری‌ترین اولویتی است که باید در شرایط موجود که تحریم و تهدیدهای دشمنان علیه نظام ادامه دارد اقدام شود.

حوزه انتخابیه مهریز  با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

استان یزد با ۱۰ شهرستان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد، تعداد نمایندگان کنونی مجلس یازدهم ۲۹۰ نفر است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسئولین چَشم چَشمی گفتند و خبری از آن ها نشد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی