اگر ایرادی است در کار ما مسئولان است

به گزارش هفته نامه افق کویر، صبح روز سه شنبه هفتم بهمن ماه نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر۹۹ با حضور فرماندار، رییس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق:
و دیگر مسئولین ادارات و ارگان ها و نهادها شهرستان در سالن اجلاس آیت ا… شیخ محمدتقی بافقی برگزار شد.
از کار فرهنگی غافل نشوید
” سید مهدی طلایی مقدم” در این نشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل (ره) سخنان خود را پیرامون ۲ موضوع در خصوص برنامه های دهه فجر و کنگره سرداران شهید استان مطرح نمود.
وی با اشاره به اینکه هر ساله در آستانه دهه فجر افرادی در داخل و خارج از کشور مباحثی را مغرضانه درباره مردم و نظام مقدس جمهوری اسلای بیان می کنند، اظهار داشت: در جریان تدفین پیکر مطهر شهیدان علیرغم همه مسائل و مشکلاتی که وجود داشت اما باز مردم به صحنه آمدند و به استقبال این دو مهمان شهر خود با رعایت پروتکل های بهداشتی رفتند. این پایبندی مردم به نظام و آرمان های انقلاب را می رساند و اگر ایرادی است در کار ما مسئولان است و این مسئولیت ما را صد چندان می کند که به مسائل اقتصادی،فرهنگی و … بپردازیم.
نامیدن بافق به نام دارالشجاعه ریشه در فرهنگ آن دارد
فرماندار بافق دهه مبارک فجر را فرصتی دانست تا شیرینی خدماتی که نظام و دولت در شهرستان انجام داده برای مردم ملموس شود، اعلام کرد: بافق شهرستانی ویژه است و این را در جریانات قبل و بعد انقلاب و جنگ تحمیلی دیده ایم. نامیدن بافق به نام دارالشجاعه ریشه در فرهنگ آن دارد.
باید برای چنین مردمی دو چندان خدمت کرد

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قبل آن هر کجا بدنبال سربازان شجاع می گشتند بافقی ها را مثال می زدند و مردم بافق این را همیشه به اثبات رسانده و باید برای چنین مردمی که اینگونه پای کار و در صحنه هستند دو چندان خدمت کرد.
با همت مسئولان می توان کارهای بزرگ انجام داد
فرماندار بافق در ادامه به بیان برنامه های ایام ا… دهه فجر پرداخت و به رعایت پروتکل های بهداشتی و مختصر بودن آن تاکید نمود و در بخش دیگر سخنان خود آینده بافق را روشن دانست و عنوان داشت: با همت مسئولان شهرستان می توان کارهای بزرگی انجام داد.
۶۷هزار میلیارد تومان پروژه
وی اضافه کرد: ۶۷ هزار میلیارد تومان پروژه در بافق افتتاح می شود و با هماهنگی و همراهی مسئولان این رقم می تواند افزایش داشته باشد.
فرماندار بافق با اشاره به اینکه تعداد متقاضیان برای سرمایه گذاری در بافق و پروژه ها بسیار افزایش یافته و بر یکدیگر سبقت می گیرند، گفت: این زمینه ها در بافق وجود دارد و این هنر ما را می رساند که چگونه با تعامل آنان را در کنار یکدیگر قرار دهیم.
فرماندار شهرستان بافق بر کار فرهنگی تاکید و بیان داشت: نباید از کار فرهنگی نباید غافل شد، هر آنچه مرتبط با فرهنگ، اصالت و ریشه مردمان این دیار است. همه به ویژه دستگاه های متولی باید وارد کار شوند تا با مشکلاتی که شهرستان های همجوار با آن روبرو هستند گرفتار نشویم.

شعار دهه فجر ۹۹ ” انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار است
در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های دهه فجر ۹۹ اظهار کرد: شعار محوری ستاد دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی” انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار است” اعلام کرد و گفت: با توجه به دستورالعملی که از سوی ستاد ابلاغ شده، در سطح شهرستان ۱۸ کارگروه داریم که هر چه سریعتر باید برنامه های خود را برای ارسال به استان اعلام کنند.
وی افزود: هر کارگروه می تواند بصورت شاخص ۲ یا ۳ برنامه را برگزار و اطلاع رسانی و مستند سازی کنند.
راهپیمایی بصورت رژه موتوری
سیدعلیرضا سلیمانی در زمینه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام داشت: با توجه به دستور رئیس جمهوری و صحبت هایی که با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شده بود برنامه هایی چون برگزاری راهپیمایی بصورت تجمعی پیشنهاد، که با هماهنگی ستاد ملی کرونا لغو و مقرر شد بصورت رژه موتوری با پخش صوت و قطعنامه و شعار در مسیر انجام گردد.

۶۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد
سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های دهه فجر ۹۹ با بیان اینکه ۶۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در قالب نمایشگاه عکس،جشنواره های فرهنگی،مسابقه کتابخوانی،نشست های بصیرتی با جمعیت محدود برنامه ریزی نمودیم ، توضیح داد: بحث فضاسازی در سطح مساجد و پایگاه ها نیز انجام خواهد گرفت. در روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور رژه موتوری برگزار خواهد شد.
سرهنگ نصیری برنامه های دهه فجر را شامل دیدار مسئولان و اقشار مختلف بسیج با امام جمعه، آغاز سرکشی از خانواده معظم شهدا همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، غبارروبی گلزار شهدا و اجرای سرود های خیابانی،رزمایش مشترک سپاه و ناجا، میز خدمت نیروهای مسلح، رزمایش کمک مومنانه، نورافشانی و تکبیر در شب ۲۲ بهمن عنوان نمود.
در ادامه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق پیرامون برنامه های این مجموعه در این ایام اظهار کرد: برنامه ها پیرامون دو موضوع افتتاح پروژه هایی چون گندله سه چاهون، شبکه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، مجموعه ورزشی کارگران است که در اقتصاد و آبادانی شهر موثر خواهد بود.
سید مصطفی فخری در بحث برنامه های فرهنگی در ایام ا… دهه فجر اعلام داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی خواهیم داشت و بنرهای مشترک با ادارات تهیه و بصورت یکسان جهت نصب درب ورودی ادارات در اختیار آنان قرار خواهد گرفت .

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش