بهره گیری از به روزترین شیوه های آرایشگری را در آرایشگاه افسون تجربه کنید

آرايش کردن از زمان هاي بسيار قديم به ویژه زماني که مردم با دارو آشنا شدند، بين زنان و مردان رایج بوده و آنها با علاقه فراواني براي زيباتر نشان دادن صورتشان مي کوشيدند، کار آرایشگری از جمله شغل های مورد توجه بوده است. در این شماره از هفته نامه افق کویر،به سراغ مادری کارآفرین رفتیم که توانسته علاوه براین که برای خود شغلی ایجاد کند، برای فرزندانش نیز اشتغال آفرینی نماید.
خانواده آرایشگر
در ادامه گفتگو با یک خانواده آرایشگر که شامل(مادر، دو دختر و نوه) می شود را می خوانید:
آموزش در آرایشگاههای “مثلث طلایی” و “چهره سازان”
در ابتدا “افسر زارع پور” مادر خانواده ضمن معرفی خود گفت: ۱۰ سال سابقه کار در زمینه آرایشگری دارم، قبل از آن به مدت ۱۰ سال مدیریت آژانس بانوان را بر عهده داشتم.
وی افزود: در ابتدا آموزش های آغازین این رشته را در بافق گذراندم، سپس برای تکمیل دوره های آموزشی به شهرهای یزد، مشهد و … مراجعه کردم، حتی آموزش های تخصصی خود را در آرایشگاههای معتبر مانند “مثلث طلایی” و “چهره سازان” در تهران گذراندم.
زارع پور تصریح کرد: در کنار آن به دخترانم” افسانه”،” فرزانه” و نوه ام “زهرا” آرایشگری را آموزش دادم که در حال حاضر به صورت یک گروه با یکدیگر کار می کنیم.
آرایشگر موفق باید از آخرین مدها و روش ها اطلاع داشته باشد
وی در ادامه با بیان اینکه آرایشگری حرفه ای است که در جهان به علم تبدیل شده است اظهار داشت: آرایشگر باید مهارت های لازم جهت ارتباط با مشتری را فرا گرفته و بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد.
وی افزود: آرایشگر موفق باید از آخرین مدها و روش ها اطلاع داشته باشد، کارآرایشگری به صوررت تمام وقت و در برخی از ایام مثل اعیاد ساعت مشخصی ندارد و بعضاً تا نیمه شب آرایشگاه به مشتریان خدمات ارایه می‌دهند.
آرایشگری شغلی سخت و در عین حال شاد می باشد
زارع پور با بیان اینکه در آرایشگاه «افسون» به جز کاشت ناخن، خدماتی چون خدمات عروس، خط ابرو، میکرولایت، احیاء کننده ابرو، بیبی لایت، بوتاکس،کراتین، میکاپ، شینیون، مش، رنگ، پاک سازی صورت، کوتاهی مو و … انجام می شود، تصریح کرد: آرایشگری شغل سخت و در عین حال شادی می باشد و عوارضی مانند کمر درد، پا درد و.. نیز دارد.
وی ادامه داد: آرایشگر باید به نظر مشتری احترام گذاشته و طبق سلیقه مشتری کار انجام دهد و در صورت نیاز مشتری را راهنمایی کند.
تخفیفات آرایشگاه افسون مختص اعیاد نمی باشد
وی درخصوص در نظر گرفتن تخفیفات برای شب عید گفت: تخفیفات ما مختص به شب عید نمی باشد، در طول سال تخفیف برای مشتریان در نظر می گیریم و برکت آن را نیز در زندگی ام مشاهده کردم، حتی مشتریانی که درآمد ندارند، خدمات عروس را ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزارتومان بیشتر دریافت نکردم.
شغل آرایشگری درآمدزا می باشد؛ فقط باید پشت کار و همت داشت
وی افزود: شغل آرایشگری درآمدزا می باشد؛ فقط باید پشت کار و همت داشت. یک آرایشگر برای این که در کار خود موفق باشد باید دوره های جدید را آموزش ببیند و کار خود را به روزرسانی کند.
در ادامه افسانه رنجبر گفت: از سن ۱۸ سالگی مدرک آرایشگری را دریافت کردم، کمک کار و دستیار مادرم هستم و تخصص در میکاپ، رنگ مو و مش و کراتین مو دارم.
وی افزود: دوره های تخصصی خود را در تهران و ترکیه گذراندم. در کنار شغل آرایشگری مربی باشگاه نیز می باشم.
در ادامه “زهرا فتوحی” نوه افسر زارع پور گفت: در ۱۳ سالگی مدرک فنی و حرفه ای خود را گذراندم، کمک کار و دستیار مادربزرگم در آرایشگری هستم و در حال حاضر دوره تخصصی پاک سازی صورت را گذراندم.
فرزانه رنجبر، یکی دیگر از دختران افسر زارع پور گفت: حدود ۱۰ سال است که خیاطی النا دارم و در کنار آن دوره تخصصی مژه را گذراندم و خیلی از حرفه ام راضی هستم.

نشانی:
بافق- بلوار انقلاب- خیابان شهید شاهپورزاده- فرعی ۱۳
شماره تماس: ۰۳۵۳۲۴۴۸۲۹۵ ۰۹۱۳۸۵۳۷۶۲۶

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش