امام جمعه بافق: شکرگزاری نعمت‌های خداوند از جمله مصادیق تقواست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر در نشست تعدادی از جوانان بسیجی شهرستان افزود: برخی از افراد شکرگذاری نعمت را عامل فزونی آن معرفی می کنند در حالیکه  انسان که شاکرنعمت‌های الهی است خود در پیشگاه خداوند، عزیز می‌شود.

وی، یکی از بزرگترین نعمت‌های خدا را نعمت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه ما برای تثبیت و استحکام ریشه های درخت این نظام مقدس، خون هزاران شهید را تقدیم کردیم بیان کرد: به برکت این نظام که موسس و بنیانگذارش وجود مبارک امام زمان(عج) است و حکومت الله را در این کره خاکی تجلی بخشید باید شکرگذاراین نعمت باشیم.

به گفته وی، شاکله اصلی رابطه با خدا گناه نکردن است، گناه مثل موریانه اعمال صالح و رفتار شایسته انسان را نابود می کند و فرصت شکر گزار نعمت‌های الهی را از انسان میگیرد.

خطیب نماز جمعه بافق همچنین گفت: امروز نیروهای ما نان خور نعمت ولایت هستند در حالی که در دوران طاغوت جیره گیر ومواجب بگیر دست طاغوت بودند.

سعادت فر اضافه کرد: در این ایام پایانی ماه شعبان خوب است انسان برای ورود به یک میهمانی بزرگ الهی آمادگی داشته باشد تا فرصت استغفاردر ماه مبارک رمضان را پیدا کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق در بخش دیگری به هزار شهید دانش آموز و جمع کثیری از جوانان اداره کننده جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: این موضوع ۲ پیام دارد، اول اینکه کسانی که پای این نظام ایستاده اند جوانان بودند و دوم اینکه مراقب باشیم در انتخابات دولت جوان انقلابی رای بیاورد چرا که این نظام به جوانان مدیون و نیازمند است.

وی با بیان اینکه امروز این مملکت در اختیار نائب برحق امام زمان ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه اى است خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب در اوج ساده زیستی، بصیرت، آینده نگری، رهبری برای زمینه سازی صبح ظهور و مایه فخر ومباهات امت مسلمان است.

سعادت فر یاد آور شد: امروز ملت ایران به خود می بالد که در کمال امنیت و آرامش به پیاده روی اربعین و زیارت ائمه معصومین می رود که این از برکات این انقلاب و نعمت ولایت است.

وی افزود: مراقب باشیم برخی از ناملایمات و امتحانات آخر الزمان و سوء مدیریت هایی که به دست خودمان به سرخودمان آورده ایم باعث نشود شیاطین و دشمنان با فتنه های متعددی و توطئه ها بین مردم مومن و متدین و این انقلاب فاصله ایجاد کنند.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه برای این انقلاب بهای سنگینی پرداخت شده است و عده ای متاسفانه به رها بودن فضای مجازی افتخار می کنند تصریح کرد: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم اما فضای مجازی که فاقد مدیریت معنوی و انقلابی باشد غرق در شهوت است بنا براین مسئولین بدانند فردای قیامت تک تک خانواده شهدا و مردم انقلابی جلوی آنها را خواهند گرفت.

انتخابات و حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در انتخابات پیش رو، انتخاب فرد اصلح در مدیریت کلان کشور و اداره شهر و روستا و همچنین حفظ و صیانت از آرای مردم و امید افزایی در جامعه، از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش