راه اندازی آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در بهاباد

 همزمان با شروع ماه رمضان برای اطعام و توزیع غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد بهاباد نخستین آشپزخانه اطعام مهدوی در روستای کریم آباد بخش مرکزی با حضور فرماندار، امام جمعه ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولان روز چهارشنبه راه اندازی شد .

به گزارش ایرنا ، حمید دهقان بهابادی رییس کمیته امداد امام خمینی( ره ) بهاباد افزود: در طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و با مشارکت خیران روزانه ۳۳۰ پرس غذا طبخ و توزیع می شود

وی از اجرای طرح کمک مومنانه و بسته های معیشتی و پویش «ایران مهربان» در ماه رمضان خبرداد و افزود : « در این طرح به دنبال این هستیم که هیچ یتیمی بدون حامی نباشد تا بتوانیم در این ماه حامیان جدیدی را جذب کنیم .»

دهقان بهابادی ادامه داد: پویش یادشده با هدف بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد اجرا  می‌شود و رویکرد آن جذب حامی و افزایش سرانه پرداختی کمک‌ها به ایتام و فرزندان «محسنین» در جامعه هدف است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مردم و تجربه طرح اکرام برای گسترش حمایت‌ها از ایتام و نیازمندان استفاده کرد، گفت : در قرآن کریم ۲۱ آیه در مورد ایتام است .

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی رسانه‌ای در موضوع حمایت از ایتام تاکید کرد و افزود: مردم همواره در کار خیر و احسان از مسوولان جلوتر هستند و در این زمینه نقش رسانه‌ها قابل توجه است.

حدود  ۲ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهاباد استفاده می کنند و مرکز این شهرستان ۲۰ هزار نفری در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش