” تقویت همکاریهای آموزشی ، فیمابین اداره آموزش و پرورش شهرستان با مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش بافق؛
در راستای تقویت همکاریهای آموزشی و بهره گیری از ظرفیت‌های مرکزآموزش فنی و حرفه ای بافق در جهت برون سپاری بخشی از رشته های هنرستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ؛
محمدرضا قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق به همراه کاظم یاوری معاون آموزشی ؛ با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق ؛ باسید یحیی حسینی سرپرست مرکز ؛ دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار ، قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر و تشکراز تعامل وهمکاری موجودبین مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق با آموزش و پرورش؛ رویکرد سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را توجه به رشته های مهارتی و هدایت تحصیلی دانش آموزان تا ۵۰٪ درصد در این بخش در هر سال تحصیلی برشمرد و خواهان افزایش همکاریهای بیشتر در جهت برون سپاری رشته های کارودانش بویژه در بخش خواهران را یادآور گردید .
در ادامه یاوری معاون آموزشی؛
با اشاره به علاقه مندی دانش آموزان بافقی واولیای آنان نسبت به انتخاب رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش ؛ جایگاه شهرستان را در بین سایر مناطق استان در جذب هنرجو در پایه دهم ؛ ممتاز دانست.

سپس حسینی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق با تاکید بر اهمیت آموزشهای فنی و حرفه ای و مهارتی در ایجاد اشتغال و تولید و گسترش سطح مهارت در بین هنرجویان؛ با برون سپاری رشته های گروه خیاطی زنانه جهت پذیرش هنرجویان دختردر سال تحصیلی جدید؛ اعلام آمادگی نمود .

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش