بخشداری چه زمانی جهت افتتاح بلوار باقرآباد اقدام خواهد کرد…..

افرادی که در کار قیمت گذاری خانه و زمین هستند رعایت انصاف داشته باشند.
۹۱۳-۲۵۵
———————-
بخشداری چه زمانی جهت افتتاح بلوار باقرآباد اقدام خواهد کرد.
۰۹۱۳-۳۷۳
———————-
سلام- یکی از ماما های بافق گفت بیماری دهانه رحم زیاد شده است از هفته نامه افق کویر بابت قرار دادن ستون سلامت زنان و درج مطالب مفید بسیار سپاسگزاریم.
۰۹۹۱-۲۳۲
———————-
میدان ورودی شهر چه زمانی ساماندهی می شود واقعا جای تاسف دارد
۰۹۱۳-۴۵۲
———————-
انتهای بلوار کشاورز بوی نامطبوع به مشام می رسد علت چیست؟
۰۹۱۳-۸۶۴
———————-
سلام در مورد اپلیکشن برق بیشتر توضیح دهید چگونه می توان استفاده نمود.
۰۹۱۳-۶۵۲
———————-
فرماندار محترم شهرستان بافق، شما در گزارشی اعلام کردید برای روسای هیات های ورزشی یک نشست برگزار خواهید نمود، از شما خواهشمندیم اقدامات لازم صورت بگیرد.
جمعی از روسای هیات های ورزشی بافق
———————-
یکی از پوشاکی های انتهای خیابان چهارده معصوم اجناس خود را گران می دهد لطفا تیم بازرسی نظارت داشته باشد.
۰۹۱۳- ۶۷۱
———————-
سلام اقای فرماندار محترم، لطفا به مدارس اعلام کنید دیگر پیام شهریه به خانوادهها ارسال نکنند ما هرچه به مدیر آموزش و پرورش گفتیم باز مدیران شهریه سالی را که آنلاین بود را می خواهند.
۰۹۱۲-۷۷۴
———————-
مخزن آب چه زمانی افتتاح می شود.
۰۹۱۳-۸۲۶
———————-
حقیقت دارد جوان بافقی بر اثر کرونا فوت شده است.
۰۹۹۲-۷۵۳
———————-
آسفالت از عباس آباد به مبارکه کنار پست برق بسیار خراب است و به ماشین ها آسیب وارد می شود.
۰۹۱۳- ۳۵۲
———————-
علت این همه سرقت در سطح شهر مخصوصا شهرک امام علی (ع) چه بوده است؟
۰۹۹۱-۶۷۲
———————-
سلام خسته نباشید (…) در مورد پستی که برای امتحانات پایه نهم گذاشته بودید، یک انتقادی داشتم از دبیران محترمی که در این شرایط مثلا سخت نتوانستن ۳۵ دقیقه انلاین باشند و درس ها را برای دانش اموزان به زبان خودشون توضیح بدهند تا دانش آموز مفهوم درس را بفمهد، من خودم دانش آموز متوسطه داشتم. دبیر فقط یک پی دی اف از سوالات میفرستادن و به دانش اموز میگفتند بنویسید دانش آموز نمی دانست اصلا موضوع درس چی هست فقط رو نویسی میکردند. در صورتی که بعضی از دبیران برای قرآن پخش زنده میگذاشتن و خط به خط درس را توضیح میدادن دیگه چه برسد به درس های تخصصی، دبیری که کار کرده برای دانش آموز انتظار دارد دانش اموز هم یک واکنشی نشان بدهد،.ولی بعضی از دبیران کم کاری کردند، حتی به خودشون اجازه ندادن یک صدا برای درس جدید بفرستن…..این شرایط کرونا برای بعضی از دبیران خوب شد ولی برای دانش اموزی که میخواست درس بخواند تا به مرحله بالاتری برود خیلی بد شد ……
ارسالی از اینستاگرام
———————-
سلام و خسته نباشید ، شهردار دلسوز بافق؛ دربلوار انقلاب هم چند گلدان در پیادرو ها بگذارید ،وقتی در پیاده رو قدم می زنیم ارامشی پیدا کنیم نه اینکه از ترس گربها در این فصل وحشی می شوند فرار کنیم حتی من حاضرم گلدان تحویل گرفته و خودم در خت واب گلدان را تامین کنم
۹۳۷-۲۹۷
———————-
سلام وخداقوت. لطفاً به اطلاع عزیزان مسؤل ونماینده مجلس صباغیان برسانید، برخی از داروهای خاص درشهرستان نیست وفقط درمرکز استان داروخانه چمران موجود هست وشهروندان بویژه سالمندان برای دریافت آن به مرکز استان بروند که خیلی دشواراست؛ لذا پیشنهاد می شود پیگیری تا از داروخانه های شهر قابل دریافت باشه. می توان با شناسائی بیماران آنها را معرفی به داروخانه ارجاع داد تا ازفساد احتمالی دارد هم جلوگیری نمود.
۹۱۳-۹۹۶

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل