-سلام؛ این همه سایت و روزنامه تو این شهر هست؛ چرا همیشه خبرها از طریق روابط عمومی ها هست؟…..

۱-سلام؛ این همه سایت و روزنامه تو این شهر هست؛ چرا همیشه خبرها از طریق روابط عمومی ها هست؟ آخه خبر روابط عمومی هم شد خبر؟!
۹۱۳-۲۵۰

۲-واقعا زمین های بلوار کشاورز بافق؛ خیلی افت قیمت پیدا کرد؛ یعنی بهترین روش مسئولین برای جلوگیری از افزایش قیمت! واقعا سیاست عالی بود؛ حالا از بوی تعفن تصفیه خانه فاضلاب شهری نمیشه در این بلوار قدم زد! چه به این که آدم بخواهد زمینی بخرد و در آن خانه بسازد و زندگی کند.
۹۱۳-۰۲۳
۳-این که رئیس مرکز بهداشت بافق گفته نمی توانیم جلو برگزاری مراسمات خانواده کرونایی ها را بگیریم و وظیفه ما نیست! حرف بی اساسی است! چرا که در سطح وزارتخانه، وزیر بهداشت و درمان رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا هست و طبیعتا همین روال در استان و شهرستان می باشد.
۹۱۳-۸۹۷
۴-اختلافاتی که مابین همسایه ها بر سر ساخت زمین یا خانه ایی است خود شهرداری بافق حل و فصل کند و مردم را به دادگاه ارجاع ندهد تا روال پرونده به نتیجه برسد طول خواهد کشید.
۹۹۰-۵۶۲
۵-بخشداری بافق توجه داشته باشد الان در خیلی از چاههای اطراف بافق مردم ساکن شده و به کار کشاورزی و دامداری مشغول هستند و تولید زباله می شود و وقتی هم به سطح شهر می ایند نایلون های زباله خود را خارج از چاه و در محل ورودی می ریزند. بخشداری با توجه به بودجه کلانی که از محل درصد معادن می گیرد برنامه ایی بچیند و حداقل هفته ایی دو بار گشتی زده و این زباله ها را جمع آوری کند.
۹۹۱-۳۶۹

۶-شهرداری در موقع انتخابات اقدام به آسفالت و بهسازی برخی از معابر از جمله خیابان دارایی نمود کاش هر سال انتخابات شورا برگزار می شد تا شهرداری به فکر ترمیم آسفالت ها بود.
۹۱۶-۰۲۳
۷-شرکت سنگ آهن مرکزی آخر نتوانست شهربازی را راه بیندازد اقلا کوه آهن شهر را مثل کوه پارک آبشار اطراف آن را درختکاری کند تا نمای سبزی به کوه داده شود.
۹۳۰-۰۲۹
۸-پنجاه سال پیش طرح فاضلاب که در شهرک اهن شهر برای خانه های مسکونی اجراء شد اینقدر بو و بر ندارد که تصفیه خانه آخر بلوار کشاورز.
۹۹۱-۶۹۳

۹-کاش از اداره منابع طبیعی سوال می شد که هر ساله چه محدوده ایی از بیابانها را درختکاری می کند. اگر برنامه این اداره مرتب و منظم می بود دیگر شاهد این همه گرد و غبار در بافق نبودیم.
۹۹۱-۳۶۹

۱۰-گفته می شود پهنه جدید فولاد در اطراف مسجد ابوالفضل(ع) بافق تعریف شده آیا این منطقه برای بافق آلایندگی ندارد؟ فردا روزی این هم مثل طرح فاضلاب نشود که در مسیر تونل باد طرح فاضلاب ساخته اند.
۹۱۳-۶۳۰

۱۱-گزارشات درباره خانواده شهید خیلی خوب بود؛ بی زحمت ادامه بدهید.
۹۱۳-۵۹۶

۱۲-این که آمار رای در روستاها بالا رفته برخی از کاندیداها افراد غربیه را برای رای دادن اجیر کرده بودند. در روستاهای بهاباد هم خیلی از افراد غیر ساکن برای رای دادن آمده بودند. یعنی کسانی که در مواقع عاشورا و محرم می آمدند حالا هم برای رای گیری امده بودند.
۹۹۱-۰۲۳
۱۳-آقایان به فکر حل مسئله تعانی مسکن فرهنگیان باشید. ما زمین سنددار خریدیم! پیش کی بنالیم! نرفتیم زمین قولنامه عادی بخریم که حالا برخی منت بار ما می کنند که حاستان را جمع می کردید. اگر حالا نمی توان به سند اعتماد کرد پس به چه چیز می توان اعتماد داشت!
۹۹۰-۱۲۵
۱۴-واقعا کسی باور نمی کرد در انتخابات شورای شهر بافق یک زن رای آوری داشته باشد. هر کس که این برنامه را چیده خوب عمل کرده است.
۹۱۳-۳۲۵

۱۵- چرا امام جمعه درطول هفته گذشته یکبارهم درمسجدجامع نبوده اند؛ مکان امام جمعه درمسجدجامع هست و بس نه فقط ظهرجمعه! طلبه ها، درمساجد کوچک نماز بخوانند بهتره وباید امام جمعه دردسترس باشد.
۹۱۳-۶۶
۱۶-با سلام وخداقوت ودرود بی پایان به جناب آقای مهندس نوروززاده شهردارعزیز شهرمان .بدینوسیله از شهردارمعزز و شورای محترم شهر و کارکنان شهرداری که همگی در طرح و برنامه و اجرای بلوار توحید (خیابان دارایی) تلاش می کنند، صمیمانه تقدیروتشکر می کنیم .زبانمان قاصر است درقبال زحمات بی شائبه شما بزرگواران ،فقط دریک کلام میگیم خداقوت ، پایداروبرقرارباشید انشاا… با سپاس – علی اصغررنجبربافقی
۹۱۳-۳۶۳
۱۷- باسلام وخسته نباشید به افق کویرهای عزیز! این پیامی را که برایتان می فرستم امیدوارم که ریاست محترم بانک … حتما بخواند. اقای رییس! شما و کارمندانتان ساعت ۷:۳۰ شروع به کار می کنید؛ می خواهم بدانم باچه سرعتی ساعت ۷:۳۸ چک مردم برگه می کنید؟ ای کاش این سرعت بالا را کارتخوان بانک تان اجرا می کردید که پول مردم بجای این که اول وقت بیاید به حساب ساعت ۱۱نیاید به حساب! کارمندی که مسئول چکها هست (…) صبح اول وقت (…) چک مردم را برگه می کند! نکنه هر چکی برگه می کند یک مبلغی به حقوقش اضافه می کنید؟ اخه! هر چکی برگه می کند ۲۴۰۰۰تومان از حساب مردم برمی دارند! اقای رئیس چطور(…) توی این خرابی بازار و وضع اقتصادی چکهای مردم را زودی برگه نکنید(…) خواهشمند است، حداقل مثل بانکهای دیگه تا ساعت ۱۱صبر کنید اگر پول تو حساب نبود این بار چک برگه کنید.
– ۹۱۳-۱۴۴
۱۸-باسلام.ضمن تشکرازشهردارعزیزمان که یک کیوسک را در فلکه فاطمیه(س) و در اول بلوار کشاورز جهت دریافت بازیافت، مدتی است احداث کردند. اگر برایتان مقدور است درچند جای دیگرشهرمان هم احداث شود که برای بازیافت خیلی خوب است ومزایای زیادی برای محیط زیست دارد. باتشکر –
۹۱۳-۳۴۹
۱۹-ضمن تشکر ازجواهری عبدآلغفوری بابت جمله زیبایی که بر درب مغازه نصب کرده اند(بآ صلوات وارد شوید) امید است این عمل نیک نصب العین همه کسبه مومن قرار گیرد تا روزانه میلیون ها صلوات بر پیامبر(ص) فرستاده شود.
۲۰-عید غدیرخم را ما شیعیان باید بیش از پیش بزرگ بشماریم و نباید مثل سایر اعیاد باشد. متولیان فرهنگی جامعه به فکر بزرگداشت این عید سعید ولایت باشند.
۹۱۳-۲۶۰

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش