جاده بافق – بهاباد و وجوهی که قرار شد معادن از جمله معدن کوشک به آنجا کمک بکنند به کجا رسید…..

۱-با آغاز ماه مهر و احتمال بازگشایی مدارس شهرداری بافق چرا به فکر رنگامیزی خیابان ها و خطوط عابر پیاده و زیباسازی بلوک ها نیست؟ در برخی از قسمت های شهر بلوک ها احتیاج به تعویض دارد.
۹۱۰-۶۹۳
—————-
۲-پارک آبشار همچنان تعطیل و درب آن بسته است؛ اقلا برای پیاده روی مردم یک راهی باز بگذارید. چطور همیشه تبلیغات می شود سلامتی و تندرستی در پیاده روی هست؛ وقتی پارک بسته باشه در خیابان و بلوار میشه پیاده روی کرد؟
۹۱۳-۶۳۲
—————-
۳-عملکرد بخشداری نشان داد که چقدر بخشدار جوان پر انرژی هست و دنبال و پیگیر کارها؛ خدا بهشون توفیق بدهد.
۹۱۹-۵۶۲
—————-
۴-اگر قرار هست تغییر و تحولی در دانشگاه آزاد بافق روی بدهد نیرویی باشد که به فکر توسعه دانشگاه و فضای سبز آنجا باشد و دانشگاه را به سمت جلو حرکت بدهد.
۹۱۰-۳۶۴
—————-
۵-چرا به فاضلاب شهرک مناجات رسیدگی نمی شود؛ بوی نامطبوعی در هوا متصاعد هست. چرا مسئولین فضای شهر را بر هم ریخته اند؛ آیا برای این ناایمنی هوای شهر اداره محیط زیست نباید یک تکانی به خود بدهد و تدبیری بکند. فرمانداری چرا وارد عمل نمی شود؟
۹۹۰-۶۳۴
—————-
۶-در خصوص گفته های امام جمعه محترم در خطبه های نماز جمعه که بیان کردند که یک مسئولی گفته است در مراسمات محرم شرکت نمی کنم تا مهر تاییدی بر برگزاری مراسمات نباشد. چرا دادستان محترم بافق اقامه جرم علیه این فرد مسئول نمی کند که این گونه این مسئول به شعائر عاشورا و قیام حسینی جسارت می کند.
۹۹۱-۳۶۰
—————-
۷- الحمدا… امسال هم خرمای خوب برداشت شد و هم پسته! خدا را شکر که با این وضعیت گرانی و تورم حداقل یک برای انهایی که خرده مالک هستند کمک خرج انها خواهد شد.
۹۱۳-۵۲۶
—————-
۸-جاده بافق – بهاباد و وجوهی که قرار شد معادن از جمله معدن کوشک به آنجا کمک بکنند به کجا رسید. در صورت امکان اداره مسکن و شهرسازی صراحتا اعلام کند.
۹۱۳-۹۸۰
—————-
۹-من نمی دانم؛ چرا در بافق فقط باید یک دفتر خدمات قضایی وجود داشته باشد. این همه شلوغی و ازدحام! آیا احتیاج به دفاتر بیشتر نیست؟ کاش! رئیس دادگستری شهرستان بافق فکری برای این موضوع بر می داشت!
۹۱۳-۵۸۲
—————-
۱۰-همه مراسمی در بافق گرفته می شود؛ چه خوب هست که مراسماتی هم به یاد درگذشتگان کرونایی هم گرفته شود.
۹۱۰-۶۳۰
—————-
۱۱-خیلی جالب هست زدن واکسن کرونا اجباری شده است. قبلا این خبرها نبود الان اجباری شده است.
۹۱۶-۰۱۵
—————-
۱۲-اداره صمت نظارتی بر نرخ ترمینال های پسته داشته باشد تا مثل سال پیش پسته کاران ناراضی نباشند.
۹۱۳-۰۲۵
—————-
۱۳-چند سالی هست که جهادکشاورزی قول ساخت سردخانه برای نگهداری خرما را به کشاورزان داده و حتی تسهیلات می دهد چرا تاکنون اقدام خاصی نشده است.
۹۱۳-۸۰۲
—————-
۱۴-من در تعجبم چرا همه چیز بافق علاوه تر هست! روز جمعه به مهریز رفتیم و در آنجا پارک آهو باز بود و مردم هم با ماسک و بی ماسک برای تماشای حیوانات و صرف ناهار و یا شام می رفتند؛ اما در بافق پارک آبشار آن تعطیل هست. خدا خیری به این مسئولین در بافق بدهد.
۹۱۳-۰۲۳
—————-
۱۵-مسئولین طرح فاضلاب شهری در بافق از سیستم فاضلاب شهرک آهن شهر بافق الگو بردارند با این که سالیان پیش انجام شده؛ اما در محدوده شهرک اصلا بوی تعفن فاضلاب به مشام نمی خورد!
۹۱۶–۵۲۰
—————-
۱۶-الحمدا… که یک مقداری اتش کرونا فروکش کرد مسئولین استانی سری به شهرستان ها بزنند و احوال مردم را جویا بشوند و اگر مشکلی در روند کار اداری هست برطرف کنند.
۹۱۳-۸۵۰
—————-
۱۷-سلام خیابان شیخ محمدتقی نزدیک میدان تندیس شیخ محمدتقی به سمت ایستگاه راه اهن بیشتر مواقع تاریک است و روشنایی ندارد. ۰۹۱۳۲۵۵
—————-
۱۸-شاخه درخت خرما از میدان چهارده معصوم (ع) به روی زمین و داخل خیابان رسیده لطفا حرص کنید
۰۹۱۳۷۸۱
—————-
۱۹- از آموزش و پرورش شهرستان بافق تقاضامندیم با طرح زوج و فرد و تقسیم بندی دانش آموزان حتما مدارس حضوری باشد. ۰۹۹۱۲۳۲
—————-
۲۰-سلام بچه ها از لحاظ روحی با روی آوردن به تلفن همراه در هنگام آموزش درس متاسفانه با برنامه های زیادی آشنا و اعتیاد پیدا کردند؛ از مدارس میخواهیم در سال تحصیلی جدید حتما ساعتی را در هفته توسط کارشناس توجیه شوند بلکه از این فضا فاصله بگیرند. ۰۹۱۳۶۷۱
—————-
۲۱-خیابان چهارده معصوم(ع) هنگام شب بوی فاصلاب بسیار زیاد است دقیقا در نزدیکی میدان به سمت میدان شهدا.
۰۹۹۲۵۶۱
—————-
۲۲-ایرانشهری ها در بافق بسیار زیاد هستند عصرها داخل امام زاده پر از فرزندان آنهاست چرا نظارتی نیست.
۰۹۱۲۳۹۹
—————-
۲۳-نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم، تلاش می کنند.بدین وسیله از برادران نیروی انتظامی آقایان افتخاری و موسوی تشکر می شود.
خانواده تفکری

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل