تأمین فضا برای مدرسه پسرانه صدرا برعهده سازمان تبلیغات اسلامی

 به گزارش هفته نامه افق کویر، در گفتگویی کوتاه “محمدرضا قاسم زاده” مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق به پیامک های مردمی سامانه ۱۰۰۰۲۸۵۳ افق کویر پاسخ داد.
افق کویر:برخی از دروس از جمله قرآن، هدیه های آسمانی و ورزش در برخی مدارس به آن اهمیت داده نمی شود آموزش و پرورش در این زمینه نظارت بیشتری باید داشته باشد. چه توصیه ای به مدیران مدارس در این حوزه دارید؟
همه ی دروس در مدارس از درجه اهمیت خاص خود برخوردارند و مدیران مدارس و معاونین مدارس بر این امر نظارت دارند.
افق کویر: برخی خانواده ها مخالف نحوه برگزاری غیرحضوری مدارس هستند، تا چه زمانی این روند ادامه دارد و آیا نظارتی صورت می گیرد یا خیر؟
مدارس کاملا حضوری و بصورت ترکیبی اداره می شود.
افق کویر: برخی از خانواده ها از اقدام ناشایست یکی از معلمین مدارس بافق نسبت به تنبیه یک دانش آموز و ضرب و شتم آن گلایمند بوده و خواستار پیگیری از طریق آموزش و پرورش شدند؛ توصیه شما نسبت به رفتار چنین معلمانی چیست؟
شکایتی از مدرسه مذکور دریافت نشده است.
افق کویر: مدرسه پسرانه صدرا فرسوده بوده، دانش آموزان و خانواده آنان از وضعیت آن گلایمند هستند چه اقدامی برای نوسازی این مدارس شده است؟
مدرسه پسرانه صدرا وابسته به سازمان تبلیغات است و تامین فضا می بایست توسط سازمان صورت گیرد که تاکنون اقدامی نکرده اند و به وعده های قبلی مبنی بر در اختیار گذاشتن طبقه همکف ساختمان تازه تاسیس به این امر عمل ننمودند.
افق کویر: نظرتان در خصوص تریبون آزاد روز ۱۳آبان با توجه به اینکه به تعدادی از دانش آموز اجازه صحبت داده نشد، چیست؟
تریبون آزاد مربوط به این مدیریت نیست و توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اجرا شده است.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل