حمیدیان در دیدار خانواده شهید جعفرزادگان تاکید کرد امروز در شهر چراغی به روشنایی خورشید روشن شده است/ یک واحد مسکونی در اختیار خانواده شهید

حمیدیان در دیدار خانواده شهید جعفرزادگان تاکید کرد
امروز در شهر چراغی به روشنایی خورشید روشن شده است/ یک واحد مسکونی در اختیار خانواده شهید

آیین تجلیل از خانواده شهید جمال جعفرزادگان شب گذشته از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور
سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران جهرم و بافق، روحانیت معزز و جمعی از مدیران و معاونان شرکت سنگ آهن در هتل نیکان برگزار شد.
مجتی حمیدیان ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن در این مراسم شهدا را سرمایه های این نظام و کشور دانست و افزود: بزرگترین نیاز برای ما چراغ و نوری است تا مسیر را گم نکنیم. حضور پدران و مادران شهدا و دمیده شدن روحیه ایثار و شهادت در شهر افتخاری است و امروز در این شهر چراغی روشن شده و مانند خورشید می‌تابد تا مسیر را به ما نشان بدهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی در ابتدای این مراسم، ضمن خیرمقدم به خانواده معظم شهید جعفرزادگان،برخی افتخارات را به خواست پروردگار جزء روزی انسان دانست و گفت: حضور شما خانواده شهید والامقام توفیقی است تا مسیر شهیدان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه شهدا سرمایه های این نظام و کشور هستند ،افزود: بزرگترین نیاز برای ما چراغ و نوری است تا مسیر را گم نکنیم. حضور پدران و مادران شهدا و این نفس حضور شهدا افتخاری است و امروز در این شهر چراغی روشن شده تا مسیر را به ما نشان دهند.

حمیدیان ادامه داد: مسیر شهدا سخت و در روزگار ما پیمودن آن دشوار شده است به همین دلیل از خانواده این شهید عزیز می خواهیم برای ما دعا کنند تا این راه را بهتر بتوانیم ادامه دهیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از خانواده شهید جعفرزادگان که رضایت دادند تا فرزند شهیدشان در جمع شهدای بافق بماند اظهار داشت: شرکت سنگ آهن مرکزی آمادگی دارد تا با هدف آسایش و حضور پربرکت والدین شهید در شهر بافق، یک واحد مسکونی در شهرک آهنشهر را در اختیار این دو عزیز قرار دهد.
گفتنی است در ابتدای این مراسم، سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن ضمن خیرمقدم به خانواده شهید جعفرزادگان و مسئولان حاضر،سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت عرض نمود و دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت. در ادامه مدیحه سرایی و ذکر مصائب حضرت زهرا (س) توسط مداح اهل بیت کربلایی احمد زحمتکش اجرا گردید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش