صدای بانوان بافقی به گوش مسئولین کشوری رسید…

به گزارش خبرنگار افق کویر، زهرا زارعی صبح روز پنجشنبه ۱۴بهمن ماه در نشست هم‌اندیشی زنان عضو شورا‌های اسلامی شهر‌های مختلف کشور با “محمدباقر قالیباف” رئیس مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات بانوان به گفتگو پرداخت.

وی با بیان اینکه جامعه زنان نیاز به توجه ویژه از سمت مسئولین عالی رتبه دارد، به مباحث زیادی در این حوزه اشاره داشت و افزود: کارآفرینی بانوان نیاز جدی به توسعه و رونق دارد. امروز بانوان نسبت به قبل به خودباوری بیشتری رسیده اند و تمایل در بانوان برای مشارکت اقتصادی و اجتماعی افزایش یافته است.
وی گفت: بانوان شهرستان بافق با شرایط حداقلی در حال تلاش هستند تا برنامه های خود را به اجرا برسانند.
زهرا زارعی پیرامون کارآفرینی بانوان که با پیوست های دقیق فرهنگی و متناسب با شئون زنان نیاز به توسعه و رونق دارد، اذعان داشت: این بزرگترین حرکت فرهنگی، اجتماعی می باشد که نتیجه آن وضعیتی بهتر برای اوضاع اقتصادی کشور است که حمایت مجلس را می‌طلبد.

عضوشورای شهر در رابطه با معلمان حمایتی گفت: یک بی عدالتی در طرح خرید خدمات در حال وقوع است. در این مجلس انقلابی انتظار می‌رود به هر نحو با حمایت از این عزیزان فرهنگی مانع از این ظلم شویم.
زارعی به دوران شیوع ویروس کووید۱۹ پرداخت و افزود: بانوان پرستار بیش از هر قشر دیگری تحت فشار سختی کار هستند؛ لطفا تدابیری بیندیشید تا این نیروهای ارزشمند مورد عنایت ویژه قرار بگیرند.
وی در بحث ورزش بانوان خاطرنشان کرد: اگر مورد حمایت مسئولین عالی رتبه قرار بگیرد روند کار برای این مهم هموارتر خواهدشد.
زهرا زارعی در پایان گفت: بیمه زنان سرپرست خانوار را در برنامه های خود قرار دهید.

الهام نصیرزاده بافقی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

گفتگو با مهاجم پشت خط زن تیم والیبال دختران بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر، والیبال یک