سرداران گمنام را در یابیم 

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ صبح روز پنج شنبه، اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱هجری شمسی ، مصادف با ۱۹ رمضان ۱۴۴۳ ه.ق امام جمعه شهرستان بافق، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه بافق، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر روابط عمومی فرمانداری بافق به دیدار خانواده آزاده سرافرازو جانباز«حاج جلال تشکری» رفتند.«محمد رضا دهقانزاده»، رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگان بافق، در این باره گفت: از آنجایی که حاج جلال تشکری، از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس؛ مدتی پیش، دچار بیماری شده بود، بر اساس وظیقه ذاتی بنیاد شهید قصد عیادت داشتیم که امروزه بحمدا… توفیق شد در معیت، امام جمعه معزز شهرستان بافق، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بافق این سرکشی انجام شد.
در این دیدار؛ حاج جلال تشکری؛ ضمن خیرمقدم و قدرددانی از حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه معزز شهرستان بافق و هیئت همراه به بیان برخی از مسایل جبهه و جنگ و مشکلات پس از آن پرداخت. وی گفت: در این مدت که به عنوان یک سرباز چه پیش از انقلاب و په په پس از آن خدمت کرده ام هیچ توقعی نداشته؛ وظیفه ذاتی خود می دانم که سرباز ولایت و مردم باشم. وی سپس از بی مهری برخی از مسئولین انتقاد کرد و از امام جمعه شهرستان به لحظ حضور وی و شنیدن درددلهایش تشکر نمود.
در ادامه،«میترا نارگانی»، همسر این آزاده سرافراز درباره مشکلات جسمی این آزاده، در طول دوره نقاهت وی، مطالبی بیان کرد. وی افزود: همسرم چند ترکش در پا و سر دارد و از ناحیه گوش دچار کم شنوایی است؛ همچنین در طول دوره جنگ تحمیلی و اسارت به سیستم تنفسی وی آسیب رسیده؛ به گونه ایی که به شدت بافت ریه او تخریب گشته و در طول شب و در هنگام استراحت، برای جبران اکسیژن؛ می بایست از دستگاه ویژه استفاده کند.
در ادامه حجت الاسلام “رضا سعادت فر، امام جمعه شهرستان بافق هم با تکریم رشادت و دلاوری های حماسه هشت سال دفاع مقدس؛ بزرگداشت این عزیزان را از وظایف همه مردم و مسئولین دانست و گفت: گرامی داشتن آزادگان ، جانبازان و ایثارگران باید به یک سنتی تبدیل شود که حل مشکلات و مسایل آنان از اولویت های اصلی مسئولین باشد.
همچنین وی برای حاج جلال تشکری و خانواده وی در این ماه پر از خیر و برکت رمضان و شب های لیالی قد، آرزوی سلامتی و تندرستی نمود.
شایان ذکر است، «سید محمد باقی زاده»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق با ابلاغ پیام فرماندار و عذرخواهی وی از این که تنوانسته در این جلسه حضور یابد؛ضمن تایید صحبت های سردار حاج جلال تشکری، تصریح کرد: سردار تشکری؛ از جمله سردارانی است که واقعا گمنام می باشد و جایی بس تاسف دارد. وی افزود: افرادی هم بودند؛ قدیمی از ابتدای جنگ وارد این عرصه شدند و رشادت های زیادی آفریدند؛ ولی اکنون در خانه های خود نشسته و دچار درد و گرفتاری خود هستند. وی افزود: حضور شما مسئولین ؛ از جمله بنیاد شهید مرهمی بر آلام و دردهای آنان است.

گفتنی است حاج جلال تشکری جانباز ۵۶ درصد که دارای مدرک فوق لیسانس نظام بوده و داری درجه سرلشکری و از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس می باشد.

معصومه غلامرضاپور

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش