یک گام دیگر در جهت تکمیل طرح دو خطه راه‌آهن بافق – زرین شهر

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از ایسنا: مدیر کل راه آهن یزد اعلام کرد: در راستای طرح ساخت خط دوم راه آهن بافق _ زرین شهر و توسعه ایستگاه ارژنگ و به منظور تسهیل در تردد اهالی منطقه، عملیات ساخت پل زیرگذر و نصب سه دستگاه سوزن بتنی در محدوده ایستگاه ارژنگ انجام گرفت.

«رحمت رحمت نژاد» در این باره عنوان کرد: در راستای طرح ساخت خط دوم راه آهن بافق – ارژنگ و به منظور تسهیل در تردد و دسترسی به پادگان ولی عصر و امامزاده میرشمس الحق در مجاور آن، عملیات ساخت پل زیرگذر محدوده ایستگاه ارژنگ از یک دهانه چهار متر به دهانه هشت متری با نصب باکس پیش ساخته صورت پذیرفت.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیکی و تردد روزانه ۴۰ رام قطار در ایستگاه ارژنگ، اظهار کرد: در راستای توسعه ایستگاه و به منظور جا به جایی و اصلاح مسیر، نصب سه دستگاه سوزن بتنی و جابجایی خط به طول ۵۰۰ متر نیز همزمان با ساخت پل زیرگذر صورت پذیرفت که نقش قابل توجهی در افزایش تردد و سیر روان قطارها خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، ایستگاه ارژنگ محل تلاقی ادارات کل مناطق اصفهان و یزد است و عملیات زیرسازی و روسازی بلاک ارژنگ – عقدا در راستای تکمیل طرح دو خطه بافق – زرین شهر، در مجموع با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل