ساماندهی اتباع خارجی در مهریز پیگیری می شود

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در نشستی فرماندار مهریز گفت: ساماندهی اتباع خارجی، مهاجرین و افراد غیربومی در کنار رسیدگی به امور فرهنگی و اجتماعی آحاد مردم و جوانان جزو مطالبه مهمی است که در شهرستان پیگیری می‌شود.
به گزارش رسیده، محمد دهقان بنادکی روز شنبه در نخستین کارگروه اندیشه‌ورز جوانان مهریز که با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات با حضور مسئولان شهرستان تشکیل شد، افزود: توجه به تولید، اشتغال، حمایت و استقرار صنایع کم‌آبخواه و سبز در کنار ساماندهی اتباع جزو دیگر مطالبات شهروندان و جوانان است.
وی از تشکیل کارگروه اندیشه‌ورز ویژه جوانان در فرمانداری شهرستان برای رسیدگی به مسائل جوانان و بررسی مشکلات خبر داد و گفت : از ظرفیت‌های جوانان و نخبگان شهرستان در این کارگروه‌ها استفاده و موضوعات در این کارگروه‌ها بررسی می‌شود تا بتوان چشم انداز خوبی برای شهرستان ترسیم کرد.
وی همچین از قول مساعد برای واگذاری مراکز آموزشی و اردویی و سالن‌های ورزشی جهت فعالیت‌های مختلف در راستای طرح‌های پیشنهادی خبر داد و گفت: همه مسئولان با افتخار در خدمت مردم به خصوص نوجوانان و جوانان هستند و برای کمک به آنها ماموریت‌هایی انجام می‌دهند.
همچنین حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز به اهمیت توجه به نیازها و مطالبات نسل جوان در شهرستان اشاره کرد و گفت: باید مسولان با کمال جدیت تمامی تلاش خود را در شهرستان و بخش مرکزی برای خدمت به مردم و جوانان صرف کنند که رسالتی ملی و انقلابی است .
در این نشست تعدادی از جوانان به بیان دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و رسیدگی به آن را توسط مسئولان در شهرستان خواستار شدند.

سید علی ایرانمنش

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل