تشکیل مثلت‌ خدمت‌رسانی برای ساخت ۱۰۰ مسکن محرومان در یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از  ایرنا، سرهنگ علی اصغر سلمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کار شناسایی و تشکیل پرونده محرومان بر عهده کمیته امداد است که برای همه ۱۰۰ واحد تشکیل پرونده شده و فاز دوم به محض تخصیص زمین و مجوز ساخت خانه برای محرومان از سوی دولت، مجدد کار شناسایی و تشکیل پرونده انجام می‌شود.

وی در مورد روند تخصیص بودجه برای ساخت این واحدها ادامه داد: ۴۰ میلیون تومان وام بلاعوض برای فونداسیون ساختمان‌ها تعیین اعتبار شده که تاکنون ۹ واحد به اتمام رسیده ، سه واحد نیز اسکلت زده شده و یک واحد هم سقف آن به اتمام رسیده و با توجه به تفاهم‌نامه با بانک‌های عامل ، ۱۰۰میلیون تومان وام با سود چهار درصد پرداخت می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان درحال حاضر وظیفه ساخت این منازل را بر عهده دارند که به لطف خدا مشارکت خوبی تاکنون صورت گرفته است.

سلمانی گفت: یکی از موانع ساخت در این شرایط سیمان بود که با رایزنی‌های انجام شده بنیاد علوی تامین آن را برعهده گرفته است و با همکاری بخش های مختلف برای ایجاد واحدهای مسکونی مورد نیاز بیش از گذشته اقدام و امیدواریم بتوان به مردم خدمت کرد.

وی با اشاره به رسالت اصلی بسیج سازندگی تصریح کرد: محرومیت زدایی از اهداف اصلی بسیج سازندگی است که به امید خدا این مهم با حضور جهادگران همیشه در صحنه و همکاری صادقانه ارگان‌ها و ادارات و همراهی مردم میسر خواهد شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش