شهردار بافق؛ در جلسه تقدیر از خبرنگاران بافق ماهانه یک و نیم میلیارد تومان هزینه نگهداری فضای سبز بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر،”سید علی نوروززاده” شهردار بافق در جلسه تقدیر از خبرنگاران بافق، پیرامون مشکلات شهرک امام حسین (ع) گفت: از طریق راه و شهرسازی زمین ها واگذار شده است و شرکت تعاونی سنگ آهن نیز مکلف است این شهرک را طبق ضوابط و مقررات هزینه های آماده سازی و ساخت پارک فضای سبز آسفالت و سنگ جدول انجام دهد و تحویل شهرداری نماید و قانون است که راه و شهرسازی باید شهر را بسازند و شهردار باید از شهر نگهداری کند.
شهردار در مورد دریافت عوارض آلایندگی گفت: ما مرجع دریافت عوارض آلایندگی نیستیم. اگر معدنی آلاینده باشد در شهر این پول را اداره مالیات دریافت می کند و با توجه به گزارش محیط زیست و با توجه به دوره های آلاینده بودن آن و به نسبت جمعیت و پشاخصه هایی که هست از این طریق به شهرداری ها و دهیاری ها بازگشت می شود؛ یعنی اگر پولی به حساب نیامده است آنجا دریافت نشده است یا در آن دوره مالی پرداخت نگردیده است و خیلی از معادن که قبلا آلاینده بودند در حال حاضر آلاینده نیستند.
شهردار در ادامه در مورد حریم قنات ها گفت:قنات ها حریم دارند و اگر حریم رعایت شده باشد و فردی حریم قنات ها را از ملک خود رعایت کرده باشد هیچ مشکلی ندارد و اگر زمینی در حریم قنات به فروش رفته باشد باید خریدار از فروشنده مطالبه کند.
نوروززاده گفت: بلوار آزادگان در طرح جامع بازنگری شهر بافق پیش بینی شده است و در شورای برنامه ریزی مصوب شده است و در نوبت می باشد.
شهردار بافق در پایان تصریح کرد: برای نگهداری فضای سبز شهر در ماه یک و نیم میلیارد تومان هزینه می شود.

حدیث عباسی|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش