شهر دوچرخه در آتش سوخت

به گزارش هفته نامه افق کویر، «ابراهیم حسنی نژاد» صاجب دوچرخه فروشی «شهر دوچرخه» در بافق که ۱۱ سال است در این شغل امرار معاش می کند در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه افق کویر از وقوع آتش سوزی در مغازه اش خبر داد.

وی گفت: در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه سالجاری؛ حوالی ساعت دو بعد از ظهر بود که به من خبر دادند مغازه ام دچار حریق شده است. وی تصریح کرد با آن که تازه از مغازه به منزل رسیده بودم؛ بلافاصله مراجعه کردم و با آتش نشانی تماس گرفتم.

وی با اظهار گلایمندی افزود: در تماس با مرکز آتش نشانی خطوط یزد دیر جواب دادند؛ در نتیجه مجبور شدم تا فردی را به ایستگاه آتش نشانی روانه کنم. وی ادامه داد: پس از حضور مامورین آتش نشانی مشکل در سیستم آب و شیلنگ به وجود آمد و در نتیجه آتش نشانی شرکت سنگ آهن مرکزی به کمک آمد و آتش را مهار کردند. وی گفت: آنچه که شاهد بودم از موقعی که آتش نفوذ کرد تا شعله ور شد حدود سه تا پنج دقیقه زمان برد؛ چون سقف کامپوزیت بود. وی گفت: صبح امروز هم کارشناسانی از نیروی انتظامی مراجعه کردند  و پس از بررسی موضوع چنین اعلام کردند که احتمالا چون کابل بیرون مغازه آتش گرفته؛ کنتور داخل آسیب دید و آتش به داخل مغازه نیز سرایت کرد و متاسفانه این فاجعه را به بار آورد است.

ابراهیم حسنی نژاد ادامه داد: قبل از من این مغازه در اختیار بانک ثامن الحجج بوده و بطور حتم سیستم اطفای حریق و فیوزهای اضطراری داشته است؛ ولی نمی دانم که چگونه این آتش سوزی روی داده است.

وی گفت: حدود ۵ میلیارد تومان خسارت به من وارد شده است و چون مغازه ام بیمه نبوده واقعا دچار مشکل شده ام. چک هایی که کالا خریداری کرده ام، سر رسید شده است و با مشکل برخورد کرده ام.

ابراهیم حسنی نژاد تنها همین شغل را دارد و بنا بر گفته خودش این مغازه دوچرخه فروشی پیش تر در مجاورت کوچه مرکز بهداشت بافق قرار داشت. وی افزود: سپس مغازه را به ابتدای خیابان آیت ا… حاج شیخ محمد تقی بافقی انتقال دادم و هم اکنون مدت یک سال و نیم است که در ابتدای کوچه گلزاری، به فروش دوچرخه، انواع وسایل بدنسازی و غیره برای شهرهای بافق و بهاباد و کوهبنان و بخش نوق اقدام می کنم.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شماره هزار و صد و بیست و ششمین (۱۱۲۶) از هفته نامه افق کویر منتشر شد

جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد/ سرمقاله مدیر