سارقانی که فقط جواهرات دوست دارند

به گزارش هفته نامه افق کویر، با خبر شدیم یک یا چند منزل توسط سارق یا سارقان نابکار مورد سرقت قرار گرفته اند و پلیس تلاش های گسترده‌ایی برای شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار خود قرار داده است و موفقیت هایی هم در این زمینه کسب کرده است. پیرامون همین موضوع با یکی از این مالباختگان گفتگویی انجام دادیم که وی گفت: سارق یا سارقین، هفته پیش، وارد منزلم می شوند و پس از جستجو، جواهرات موجود در خانه را به ارزش ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان و مقداری وجه نقد به سرقت می برند.
وی ادامه داد: تمام جواهرات خود را در بانک به امانت گذاشته بودم؛ اما برای خرید خودرو از بانک تحویل گرفتم که در حال حاضر سارقین تمام آنها را به سرقت بردند.
وی افزود: وقتی که صحنه خانه را دیدم شوکه شدم؛ اصلا نمی توانستم با کسی حرف بزنم؛ حتی در نیمه شب اورژانس به منزل ما آمد و با اکسیژن و قرص آرام بخش حالم را بهتر نمود. وی در عین حال از دادستان بافق خواست تا هر چه زودتر این سارقان دستگیر شوند.
وی ادامه داد؛ شنیدم که از چند خانه دیگر طلا به ارزش ۲۰۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان هم به سرقت برده اند. پیگیری خبرنگار ما حاکی از ان است که پلیس توانسته سارق یا سرقان این منازل را دستگیر کند.

محمد حسین تشکری

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل