فرماندار بافق: چارت های سازمانی ادارات تکمیل نیست

به گزارش هفته نامه افق کویردر این شماره از هفته نامه خبرنگار افق کویر به گفتگویی اختصاصی با صمیمی فرماندار شهرستان بافق پرداخته که در ادامه می خوانید:
صمیمی با قدردانی و تشکر از مسئولین که با برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی برای ارتقا فرهنگ جامعه انجام داده اند گفت: امیدوارم دانش آموزان و دانشجویان از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده باشند و خوشبختانه مردم آگاه بوده و به مقوله ی کتاب و کتاب خوانی اهمیت می دهند و در این امر پیشتاز هستند.

نیروی انتظامی وضعیت مطلوبی در جذب نیروی انسانی ندارد

وی در خصوص سرقت های اخیر کابل های مخابرات در مسیر اداره ی هواشناسی گفت: سرقت ها بخشی از آن به مسائل اقتصادی برمی گردد و مختص بافق نیست و همه مردم از این وضعیت رنج می برند ولی در شهرستان های کوچک بیشتر به چشم می آید.

عدم استقبال افراد بومی یکی از مشکلات در جذب نیروی انسانی

وی افزود: نیروی انتظامی وضعیت مطلوبی در جذب نیروی انسانی ندارد که این به دلیل عدم استقبال افراد بومی بوده و سهیمه نیروی انتظامی که به شهرستان اختصاص پیدا کرده جذب نمی گردد و همیشه با کمبود نیرو مواجه است، ولی با وجود همه کمبودها عزیزان در نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت شهر انجام می دهند. در خصوص علل وقوع سرقت‌های اخیر بخشی از آن ناشی از سهل انگاری شهروندان و عدم رعایت توصیه‌ها می باشد که مکررا توسط پلیس گوشزد می‌شود خوشبختانه هماهنگی خوبی میان بسیج و نیروی انتظامی در این خصوص صورت گرفته و در قالب گشت هایی از امنیت شهروندان حفاظت می کنند.

تقاضای فرماندار از شهرداری

وی بیان کرد: اقدام دیگر بحث دوربین های نظارتی درسطح شهر می باشد، از شهرداری و شورای شهر تقاضا مندم تعداد قابل توجهی به تعداد دوربین ها اضافه نموده تا در کشف سرقت ها از بررسی دوربین ها بتوان استفاده نمود.
صمیمی پیرامون وضعیت گردشگری بافق گفت: خوشبختانه بوم گردی ها رونق پیدا کرده است در سفر رئیس جمهور برای توسعه زیر ساخت های کویری شن و شادن اعتبار خوبی مصوب شده است انشاا… با همت فعالین گردشگری بتوانیم به جایگاه مطلوبی دست یابیم .

قتل اخیر منشا فردی دارد

وی در خصوص قتل اخیر در شهرک آهنشهر بافق گفت: قتل اخیر امنیتی نبوده و به اختلافات خانوادگی برمی گردد و منشا فردی دارد برای اینکه جامعه شرایط آرامی داشته باشد بخشی از آن به خود جامعه و سبک زندگی مردم بر می گردد که خوشبختانه بافق مردم نجیبی دارد ولیکن اندک موضوعاتی است جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهد. انشاا… که با همیاری و مشارکت مردم و مسئولان ، شرایط مناسبی برای زندگی مردم فراهم شود.

چارت های سازمانی ادارات تکمیل نیست

فرماندار در پاسخ به این سوال که برخی از روسای ادارات شهرستان عملکرد قابل توجهی نداشته آیا برنامه ای در این زمینه دیده شده است گفت: آنچه حائز اهمیت است تکریم ارباب رجوع می باشد که اگر مدیری در این زمینه قصور دارد حتی اگر یک روز از مدیریتش باقی مانده باشد قطعا باید تذکر داده شود.
وی افزود: اگر گله مندی از کارایی در اجرای طرح ها می باشد یک بخشی ازآن ناشی از کمبود اعتبار بوده و بخشی به هنر درست پیگیری کردن بر می گردد که انجام مطلوب این مهم می تواند در پیشبرد اجرای آن طرح مفید باشد، ولی در مجموع با وجود حقوق نامتوازنی که بین مجموعه ی ادارات و مجموعه ی معادن وجود دارد سیستم اداری همه ی تلاش خودش را برای ارائه خدمات بهتر و کامل تر به همشهریان انجام می دهد و مبحث دیگر کمبود نیرو ی کاری مفید در ادارات می باشد که قدرت انتخاب خیلی پایین بوده و بدنه ی ادارات نحیف هستند و واقعا چارت های سازمانی ادارات تکمیل نیست.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای