گزارش میدانی هفته نامه افق کویر: توجه شهرداری بافق به کم عرض بودن خیابان امام رضا

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی تماس و پیامک برخی از شهروندان گرامی مبنی بر مشکلات خیابان امام رضا(علیه السلام)، خبرنگاران هفته نامه افق کویر با هماهنگی یکی از شهروندان در روز پنچشنبه، هفدهم آذر ماه ۱۴۰۱ به این خیابان رفته تا مشکلات این محله را از زبان شهروندان شنیده و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند.
در ابتدا “عباس حجتی” یکی ازکسبه خیابان امام رضا(ع) بیان کرد: بزرگترین مشکل این خیابان عرض کم و دو بانده نبودن خیابان است جمعیت زیادی در این منطقه ساکن هستند و تصادف در این خیابان بسیار زیاد است.
زمین های خریداری شده به باغچه تبدیل شد
یکی از اهالی خیابان امام رضا که تمایل به معرفی خود نداشت گفت: اوایل سال ۱۳۸۳ که قرار شد خیابان امام رضا(ع) را دو بانده کنند این باغچه که درآن طرف خیابان است اصلاوجود نداشت و یک باند دیگر قرار بود ایجاد گردد اما برخی از مردم مصلحت نمی دانستند که درب مسجد امام رضا(ع) تخریب گردد و خیابان شود.
وی ادامه داد: شهردار وقت به شهروندان گفت که به جای زمین های تخریب شده زمین های دیگری جایگزین و تحویل داده می شود اما برخی از شهروندان ناراضی بودند بنابراین شهردار زمین های که خریداری شده بود را تبدیل به یک باغچه بزرگ نمود و دوبانده کردن این خیابان را دیگر پیگیری ننمود.
پیاده رو ها نیاز به سنگ فرش دارد
وی افزود: خیابان خیلی شلوغ است و اگر خیابان دوبانده شود خیلی بهتر است پیاده رو خیابان های دیگر را سنگ فرش کرده اند؛ اما خیابان امام رضا(ع) را هنوز سنگ فرش نشده است و همچنین به زیبا سازی خیابان رسیدگی نمی شود، حتی در خت های جلو مغازه را خودم و هم چراغی هایم کاشت نموده ایم.


سپس “سید میلاد میرعلمی” یکی از کسبه خیابان امام رضا (ع) گفت: سطل زباله در این خیابان تنها یک عدد است و برای اهالی و کسبه کافی نمی باشد. ابتدای خیابان امام رضا(ع) تا میدان خبرنگار عرض خیابان کم و باعث تصادفات زیادی شده است همچنین فضای سبز مناسبی ندارد و رسیدگی نمی شود و درخت های کاج هرس نمی‌شود و باعث عدم دید راننده هایی که از کوچه خارج می شوند شده و باعث تصادف می گردد.
سپس “قانعی مسئول هیئت رزمندگان و بازنشسته سپاه”عنوان کرد: خیابان امام رضا(ع) خیلی شلوغ و رفت و آمد در این خیابان زیاد است انشاا.. که مسئولین این خیابان را دوبانده کنند. میدان خبرنگار یک میدان سرگردانی شده است. پارکینگی در این خیابان وجود ندارد و تنها پارگینگ این خیابان پارکینگ کوچک روبه رو مسجد است. انشاا… شهردار و شورا یک پیگیری انجام بدهند که این خیابان دوبانده یا عرض آن بیشتر شود.
شایان ذکر است که اکثر اهالی خیابان امام رضا(ع) از کم عرض بودن خیابان ناراضی بوده و از مسئولین درخواست دوبانده کردن خیابان و حداقل عریض کردن خیابان را داشتند، مسئولین مربوطه به صورت میدانی از محله ها بازدید داشته و از نزدیک مشکلات را مشاهده نمایند و اولویت بندی کنند و مشکلاتی که می توان در مدت زمان کوتاهی مرتفع نمود در اسرع وقت انجام داده و مشکلاتی که نیاز به مدت زمان بیشتری دارد را در چارت زمانی خود قرار دهند که به فراموشی سپرده نشود.

حدیث عباسی_ حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش