کوچه ها همانند مناطق جنگ زده است

 به گزارش هفته نامه افق کویر، خبرنگاران افق کویر به سراغ همشهریان در محله (مظفریه) و بلوار امام علی(ع) رفته تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گیرند و زبان گویای آنها در بیان مسائل و مشکلاتشان باشند:
“فاطمه دهقان” یکی از ساکنان بلوار امام علی(ع) گفت: شکر خدا در این محله نانوایی با کیفیت وجود دارد؛ اما میوه فروشی وجود ندارد و باید برای تهیه میوه مسافت طولانی را پیمود.
وی در ادامه بیان کرد: آسفالت کوچه ها و خیابان انجام شد؛ اما بعد از شش ماه فاضلاب شهری در کوچه کنده کاری انجام داد و کوچه را به حال خود رها نمود.

“رضا حکیم زاده” یکی از کسبه از آسفالت نامناسب کوچه ها ابراز گلایه مندی کرد و افزود: کوچه ها همانند مناطق جنگ زده شده است؛ سیم کشی های برق وضعیت مناسبی ندارد .


به نظافت محله بیشتر توجه شود
یکی دیگر از ساکنان در ادامه تصریح کرد: نظافت محله رسیدگی بیشتری را می طلبد؛ و مسئولین نظارت درستی بر آن ندارند؛ در زمستان زمانی که بارندگی می شود کوچه ها وضعیت نامناسبی پیدا می کند و آب تمام کوچه را فرا می گیرد.
“محمد آقابابایی” در ادامه افزود : در این چهار راه بیشتر مواقع تصادف می شود، ماشین ها با سرعت در رفت و آمد هستند و اصلا سرعت مجاز را رعایت نمی کنند؛ مسئولین برای رفع این مشکل راه حلی بیابند.

مسئولین برای بازسازی و زیبایی این محله اقدام کنند
خانم ۵۰ ساله که تمایل نداشت خودش را معرفی کند گفت: امام جماعت مسجد این محله یک ساعت بعد از اذان حضور می یابد.
وی افزود: امام جماعت اول در مسجد دیگری نماز را می خواند و سپس به این محله می آید اما دیگر از وقت نماز اول وقت خیلی گذشته است.
یکی دیگر از خانم ها گفت: مشکلات این محله فراوان است؛ به این محله و کوچه های آن بنگرید، این خانه های فرسوده دیگر جای مناسبی برای زندگی نیست، مسئولین برای بازسازی و زیبایی این محله نیز اقدام کنند.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان|

 

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای