کسب مقام چهارم آسیایی

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ به سراغ یکی مربی های برتر هندبال رفته و با وی گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید.
“سید مریم فخری” مربی هندبال باشگاه فرهنگی و ورزشی سنگ آهن و نایب رییس شهرستان بافق و استان یزد گفت: در رده نونهالان کشور مقام سوم را کسب نموده و در مسابقات استعدادهای برتر کشور با حضور ۲۵ شرکت کننده از استان، تیم سنگ آهن بافق به عنوان نماینده استان یزد با یک تیم بومی شرکت کرده و مقام نایب قهرمانی را دریافت نمودیم.
وی ادامه داد: دررده نوجوانان شهرستان در خانه هندبال اصفهان مقابل فولاد سپاهان بازی را به نفع خود به اتمام رسانده وتیم هندبال قهرمان کشور شد.
وی افزود: رده سنی جوانان که مسابقات در سطح بالا برگزار شد مقام قهرمانی کشور را بدست آورد.
مریم فخری گفت: در رده نوجوانان هشت بازیکن به عنوان نفرات برتر تیم ملی همچنین در رده جوانان پنج بازیکن انتخاب تیم ملی شدند و در دومین اردو حضور یافتند.
وی اظهار کرد: تیم هندبال بانوان در مسابقات لیگ برتر بازی خود را شروع نمود و تاکنون در هفت بازی حضور داشته و شش برد در صدر نشین لیگ برتر در فصل هستند.

کسب مدرک مربیگری درجه C
نایب ریئس هیئت هندبال تصریح کرد: تنها مربیانی که درجهc جهانی مربیگری را دریافت نمودند من و “محبوبه دهقان” می باشیم.
مریم فخری در پایان اظهار نمود: شرکت سنگ آهن مرکزی بافق پس از مقام قهرمانی تیم در مسابقات جوانان و نوجوانان و انتخابات ملی تصمیم به حمایت مالی تیم هندبال نموده و جهت اعزام به مسابقات آسیایی که در کره جنوبی برگزار شد اقدامات لازم را لحاظ نمود و در مسابقات شرکت نموده و موفق به کسب مقام چهارم آسیایی شده و برای دومین بار سهمیه ی مسابقات جهانی را کسب نمودیم.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش