شهرداری بافق کیفش کوک شد

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ نشست خبری شورای اسلامی شهر بافق و شهردار با اصحاب رسانه، شامگاه، شنبه ۲۶ فروردین ماه، در محل ساختمان جدید شورای اسلامی شهر برای اولین بار تشکیل شد. در این نشست برخی از اعضای شورای اسلامی شهر از عدم تفویض امضا به فرماندار جدید بافق توسط استاندار یزد به شدت گلایمند بودند.
در این نشست که بیش از دو ساعت و نیم طول کشید”محمد علی آخوندی”؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق و «محمد رنجبر» رئیس شورای اسلامی شهرستان از مسدود شدن ۴۰ میلیارد تومان پول شهرداری بافق از محل عوارض شرکت سنگ آهن مرکزی خبر دادند و به صراحت اعلام کردند که هنوز تفویض حق امضا حساب بانکی به فرماندار بافق از سوی استاندار اعطا نشده است و شهرداری به پیمانکاران بدهکار است.
شایان ذکر است به دنبال انتشار این خبر، در حاشیه نماز عید فطر، خبرنگار افق بافق از فرماندار پیرامون این تفویض اختیار از سوی استاندار سوال کرد که فرماندار بلافاصله پاسخ داد: بله! این تفویض امضاء ابلاغ شده است.
در ادامه خبرنگار ما برای بررسی این موضوع با «علی اصغر رنجبر» رئیس شورای اسلامی شهر بافق، تلفنی تماس گرفت که موفق به گفتگو نشد؛ بنابراین با ارسال پیامک به وی این پرسش را مطرح کرد که آیا ” از سوی استاندار یزد تفویض اختیار به فرماندار بافق صورت گرفته یا خیر؟ که «رنجبر» تنها یک کلمه پاسخ داد: بله!

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل