صدای افق

واقعا! متاسفم برای مسئولین شهر بافق، امروز برای یک کار اداری به یک اداره ای رفتم. در آن اداره یک کارمند بومی حضور نداشت؛ همه کارمندان غیر بومی بودند.
۰۹۱۳-۰۰۹۸
………………………………………….
صبح ساعت ۷:۳۰ فرزندم را درب مدرسه اش پیاده نمودم. توجه مرا مادری جلب نمود که دست فرزندش را می کشید و می گفت: این سوال را بخوان و فرزند او رنگی به صورتش نبود. آیا در این زمان کوتاه فرزند شما درسی فرا می گیرد؟ای کاش والدین کمتر برای درس خواندن فرزندان خود سختگیری می کردند. لطفا مشاوره افق کویر در مورد این مسئله یک مطلبی بنویسند.
۰۹۱۳-۲۵۸۴
………………………………………….
برای دریافت وام فرزندآوری به بانک مراجعه کردم، بانک اعلام کرد که؛ دسترسی به این بخش برای بانک بسته شده است؛ چون شهرستان بافق، شاخص های نسبی جمعیت را رعایت کرده است. در نتیجه وام فرزند آوری به بافقی ها تعلق نمی گیرد؛ حتی به اداره مسکن و شهرسازی هم مراجعه کردم، آنجا هم همین را اعلام کردند که خبری از زمین جهت ساخت مسکن نیست. حال از فرمانداری می خواهم که پیگیر این مسائل باشند.
۰۹۱۶-۵۵۴۵
………………………………………….
ازشهرداری بافق بخاطر مرمت فضای سبز بلوار انقلاب حدفاصل میدان فاطمیه(س) تا بهارستان تقدیر و تشکر می کنیم.
۰۹۱۳-۴۴۶۲
………………………………………….
چند شب پیش در بلوار انقلاب حدود ساعت۴ صبح می رفتم که دو نفر با لباس غیر متعارف در حال حرکت بصورت پیاده و تند در مسیر بلوار بودند و واقعا نفهمیدم چرا اینگونه مشکی پوشیده اند.
۰۹۱۷-۴۰۸۵
………………………………………….
چند روز پیش خودروی نیروی انتظامی را دیدم که در حال آمارگیری آغل های گوسفندان بود و این کار خوبی است که خود نیروی انتظامی وارد این مسئله شده است.
۰۹۱۳-۸۲۵۸
………………………………………….
دزدان بی انصاف و نا بکار گوسفندی که هنوز دو روز از زایمانش نگذشته بود بی رحمانه سر بریدند و گوشت آن را با خود بردند و فکر نمی کنند بزغاله ها چگونه باید بزرگ شوند.
۰۹۱۳-۴۴۶۸
………………………………………….
جشنی که به مناسبت روز کارگر برگزار شد، خیلی دور افتاده بود و رفت و آمد مشکل اما فضای بازآن خیلی خوب بود و بهتراز سالن، ای کاش شرکت سنگ آهن برای برگزاری جشن ها و مراسمات سالن روبازی احداث می کرد.
۰۹۱۳-۶۹۹۰
………………………………………….
برخی مزارع منتهی به بافق شده و تقریبا به بخش مرکزی شهر پیوند خورده است. آیا شهرداری یا بخشداری، قصد ندارد آن را آسفالت کند. چرا بخشداری یا شهرداری این مزارع که ساخت و ساز مسکونی در آن ایجاد شده و مردم در آن سکونت دارند آسفالت نمی کند؛ حتی برق و آب و گاز هم در این بخش ها کشیده شده است.
۰۹۱۳-۰۳۸۵
………………………………………….
گزارش اداره جهاد کشاورزی خواندم واقعا مراکز فرآوری خرما و پسته در بافق نیست.
۰۹۱۳-۴۷۲۰
………………………………………….
باشگاه آهن که اینقدر پول برای خرید بازیکنان هزینه می کند چرا برای خرید یک سهمیه فوتبال اقدامی نمی کند، کاش این باشگاه هزینه های خود را اعلام می کرد تا ورزشکاران و علاقه مندان بدانند تا چه قدر اعتبار و پول در باشگاه آهن هزینه می شود.
۰۹۱۴-۸۵۷۴
………………………………………….
دغدغه های فرماندار در شورای فرهنگ عمومی بافق که مطرح شده بود، بسیار قابل توجه است و درست است که بافق یک شهر کارگری است؛ ولی در موازات آن هم باید شهر آماده پذیرش این افراد هم باشد.
۰۹۱۲-۲۰۵۴
………………………………………….
هزینه های اجاره مسکن و مغازه در بافق خیلی بالا رفته است؛ همچنین خرید یک قطعه زمین برای فرزندم واقعا مشکل است، چرا به فکر نیستند.
۰۹۱۶-۷۷۴۵
………………………………………….
این همه زمین در اختیار مراکز و ادارات دولتی است چرا زمین ها را به مردم و جوانان واگذار نمی کنند.
۰۹۱۶-۳۶۲۰
………………………………………….
مشکلات شهرک ها را نوشتید بیشتر بنویسید. شهرک هایی که در بافق ایجاد شده است فاقد مراکز تفریحی و تجاری است.
۰۹۱۳-۴۲۲۱
………………………………………….
آخر هم نفهمیدیم به چه علت شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن پلمب است. چرا مسئولین اطلاع رسانی نمی کنند و تکلیف سهام و سهام داران چگونه می شود؟
۰۹۱۵-۲۰۱۵
………………………………………….
برخی از تعاونی های مصرف در بافق مثل دانشگاه آزاد که خیلی خوب فعالیت داشتند به حاشیه رفتند؛ چرا اداره تعاون وارد نمی شود و مسئله را حل نمی کند
۰۹۱۳-۳۰۶۵
………………………………………….
استادی سر کلاس دانشگاه می گفت سه ترم است که دستمزد حق التدریس خود را نگرفته است آیا نباید دستمزد این زحمت کشان را داد؟
۰۹۱۳-۵۰۸۷
………………………………………….
ما اگر فاضلاب شهری نخواهیم باید چه کار کنیم؟ بخدا دیگر خسته شده ایم. هر روز یکی از کوچه ها را کند و کاری می کنند.
۰۹۱۶-۴۲۴۴
………………………………………….
استاد مطهری علاوه بر معلم بودن استاد نیز بودند. چرا برای استاد ها ارزشی قائل نمی شوید؟
۰۹۱۳-۲۹۶۸

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش