حضور کاروان قرآنی شهید دانش در بافق

مدیر امور قرآنی و اوقاف استان یزد گفت: کاروان قرآنی شهید دانش برای ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآن کریم در شهرستان بافق حضور یافت.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام میرجلیلی، مدیر امور قرآنی و اوقاف استان یزد گفت: کاروان قرآنی شهید دانش هر ماه با برنامه‌ریزی قبلی در یکی از شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کند و قاریان و حافظان برجسته استانی علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن، برنامه‌های جانبی دیگری نیز برای خانواده‌های حاضر، اجرا می‌کنند.

او بیان کرد: بیش از ۱۶ قاری قرآن کریم در شهرستان بافق حاضر شدند و در جوار امامزاده عبدالله این شهرستان به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

میرزاده مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان استان یزد نیز گفت: ششمین کرسی تلاوت را در استان برگزار کردیم و بعد از آن در شهرستان‌های استان اینگونه محافل و برنامه‌ها را ادامه می‌دهیم و اجرا می‌کنیم.

محمد حسین صباغ مسئول کارگروه محافل و مجالس مجمع قاریان و حافظان استان یزد نیز اشاره کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب به برگزاری محافل قرآنی تاکید داشتند، این برنامه در سطح استان در حال اجرا است که ۳۰۰ نفر از قاریان و حافظان در این کارگروه عضو هستند و هربار تعدادی از آن‌ها، در شهرستان‌های مختلف کاروان را همراهی می‌کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل