صدای افق

وارد هر اداره‌ای که می شویم می بینیم که روسا همسران خود را به عنوان کارمند استخدام می کنند.
۰۹۱۳- ۰۰۶۹

……………………………………………

سلام در مراسم گرامی داشت روز معلم که در سالن همایش های آهن شهر برگزار شد. حضور معلم های مرد خیلی کم بود.
۰۹۱۳_۲۵۷۹

…………………………………………….

سلام چرا دیگر خبرنگاران گزارش محلی را ادامه نمی دهند زمانی که گزارش محلات را تهیه می کردند چند روز بعد مسئولین به داد آن محله می رسیدند.
۰۹۱۳_۸۳۸۲

…………………………………………….

همانطور که در شهر معدنی مدارس کانکس وجود دارد مثل اینکه کتک زدن دانش آموزان نیز وجود دارد.
۰۹۱۳_۱۱۴۳

…………………………………………….

سلام جوانان بافقی چه کم دارند چه خانم چه آقا؟ که از افراد غیربومی در معادن و ادارات استخدام می کنند. جوانان بافقی تحصیل کرده و دارای تخصص در شهربیکار هستند و به سختی امرار معاش می کنند و واقعا به مسئولین ناامید گشته اند و آن ها را به خداوند واگذار نمودند.
۰۹۱۳_۷۶۰۲

…………………………………………….

به یکی از ادارات … رفتم واقعا آیا کسی نیست که این اداره را نظافت کند.
۰۹۱۳_۱۶۵۸۷

…………………………………………….

چرا نیروی کار نیست والا من چند ماهی است که دنبال شاگرد هستم؛ اما مگر شاگردی پیدا می شود.
۰۹۱۴_۹۵۹۰

…………………………………………….

بافق که جنبه باخت تیمش را ندارد خواهشمندیم میزبانی نگیرند.
۰۹۱۳_۲۷۴۰

…………………………………………….

گزارشی مردمی که در مورد نظر سنجی شورای شهر تهیه نمودید بسیار بازخورد خوبی داشت بلاخره این شورای شهر خود را یک تکانی دادند.
۰۹۱۳_۵۵۴۹۶

…………………………………………….

چرا آرایشگر ها طبق تعرفه خود هزینه خدمات خود را دریافت نمی کنند بعضی از آرایشگرها هزینه بسیار سنگینی دریافت می کنند آخر این منصفانه است؟
۰۹۹۰_۱۵۲۱

…………………………………………….

آیا باشگاه سنگ آهن بافق تیم های خاصی را حمایت می کند؟ خیلی برای من سوال شده است.
۰۹۱۶_۴۳۳۲

…………………………………………….

رییس اداره ورزش و جوانان قهرمانی برای آن مهم است یا پرورش ورزشکار؟
۰۹۱۳-۸۶۰۲

…………………………………………….

از زمستان سال ۱۴۰۱ شهرداری پیگیر آسفالت کوچه های بلوار کشاورز است چندسال باید بگذرد تا این کوچه ها را آسفالت کنند.
۰۹۱۳_۲۵۹۵

…………………………………………….

صحبت های امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه که ازمسئولان و مدیران شهرستان بافق خواستند تا برنامه ای داشته باشند، صحبت های ارزشمندی می باشد. اگر مسئولان برنامه ریزی در کار نداشته باشند پیشرفتی هم در کارها نخواهیم داشت.
۰۹۱۳_۴۲۷۷۶

…………………………………………….

مسئولین اداره ورزش و جوانان چرا در مزایده ها اصلا نظارت نمی کند برخی از هیئت ها نرخ مزایده خود را بسیار بالا می زند.
۰۹۱۶_۲۱۶۰

…………………………………………….

خبر مربوط به اداره تعاونی روستایی را خواندم که نوشته شده بود که این اداره با یک نیرو که آن هم رئیس باشد، اداره می گردد. خواستم بگویم که خیلی از ادارات این چنین است و متاسفانه نیرو استخدام نکرده اند و هر کدام از ادارات که با سنگ آهن بیشتر تعامل داشتند، بهتر توانستند نیرو بگیرند. آیا وقت آن نرسیده است که فرمانداری بافق به عنوان مسئول اجرایی شهرستان فکری بردارد؟
۰۹۱۰_۱۸۳۰۹

…………………………………………….

هزینه شنا بسیار بالا رفته است لطفا مسئولین مربوطه یک نظارتی بر روی این نرخ ها داشته باشند
۰۹۱۶_۳۹۲۵

…………………………………………….

مسجد جامع بافق به حال خود رها شده است! معلوم نیست کی و چه وقت قرار است عملیات عمرانی مسجد، کار مرمت آن تمام بشود.
۰۹۱۰_۶۸۰۲

…………………………………………….

مسئولان و هیئت امنا آستانه مقدس امامزاده عبدا… بافق در خصوص وقفیات این آستانه اطلاع رسانی کنند که کدام وقفیات درآمد دارد و کدام ندارد.
۰۹۱۴_۸۵۳۰۳

…………………………………………….

مغازه شهر دوچرخه که پارسال دچار حریق شد، آیا شهردرای به مالک آن اخطار نمی دهد تا آن را مرمت کندو واقعا چهره زشتی به آن حوالی داده است.
۰۹۹۱_۰۸۲۴۳

…………………………………………….

در خصوص آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و … چرا مرکز استان پاسخگو است و اعلام آدرس به سختی امکان پذیر است. بارها گفتیم و شما نوشتید، اما فایده ای نداشت.

۰۹۱۳_۷۲۴۳
…………………………………………….

از تعویض لامپ سوخته فرعی۱ چهارده معصوم تشکر می کنیم، اداره برق پس از درج این پیام نسبت به تعویض لامپ سوخته اقدام کرد.
۰۹۱۳_۴۵۳۷

…………………………………………….

واقعا سرعت اینترنت مزخرف است. اینهمه پول اینترنت می دهیم ولی سرعت آن پایین است بصورتی که سایتی را هم باز نمی کند و وقتی هم اداره مخابرات اعلام می کنیم ، کسی پاسخگو نیست. چرا خبرنگاران پیگیر این موضوع نیستند.
۰۹۱۳_۹۴۸۳

…………………………………………….

چرا زمین به کسانی که صاحب فرزند شده اند واگذار نمی شود؟ حتی وام هم به آن ها تعلق نمی گیرد از خبرنگاران محترم خواهشمندیم پیگیری کنید
بازتاب: ضمن تشکر از شما خواننده گرامی، موضوع از سوی خبرنگاران این هفته نامه پیگیری شد ولی مسئولان پاسخ می دهند در حال پیگیری هستیم اما جزئیاتی از این پیگیری را ارائه نمی دهند و به محض دریافت منتشر خواهد شد.
۰۹۱۶_ ۱۲۵۴

…………………………………………….

برخی از روحانیون مساجد به موقع در نماز حاضر نمی شوند و نمازگزاران معطل می مانند چرا سازمان تبلیغات روحانی جایگزین نمی کند؟
۰۹۱۳_۹۰۳۳

…………………………………………….

برای خرید بستنی به سوپر مارکت رفتم و صاحب مغازه گفت: ۱۱ میلیون بستنی در یخچال مغازه هست و ظرف مدت کوتاهی تمام می شود، واقعا تابستان که می شود بستنی فروش ها کاسبی خوبی دارند.
۰۹۱۴_۸۷۸۹

…………………………………………….

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شهردار محترم بافق وتشکر از ساماندهی فضای سبز جنب مدرسه دخترانه رضوان خواهشمند است نسبت به روشنایی فضای سبز و پارک اقدام شود ممنون فضائلی
۹۱۳_۴۴۸۹

…………………………………………….

اینکه خانم …. می گوید: در بافق در گردشگری مکانی جهت تفریح وجود نداشت آیا فقط همان کمپ…. اولین کمپ استان یزد کمپ کاراکال بود باکویر بکر و جای اقامت با حرفهای ایشان کاملا موافقم فقط اینکه میرسانند اولین مکان گردشگری بودند آدم به شک می افتد ۱۰سال پیش
که تو پارکینگ و کمپ و جاده ی بیرون کمپ کاراکال جا برای پارک دوچرخه نبود اگر این حجم مسافر و گردشگر را میدیدند چی می گفتند؟
۹۱۳_۳۸۳۳

…………………………………………….

سلام چرا مدیریت کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو بافق به قول خودراجع به برگزاری جشن برای بازنشستگان پیمانکاری عمل نکرد
۹۱۳_۸۳۱۶

…………………………………………….

شهرک امام علی(ع) از پل هوایی به یک دست انداز بی اصول اکتفا کرد. واقعا این دست انداز استاندارد است یا خیر؟ حداقل راهنمایی و رانندگی خط کشی می کردند تا این دست انداز بی اصول مشخص شود.
۰۹۱۴-۷۰۸۵

…………………………………………….

حد فاصل شهرک امام حسین(ع) به سمت اداره گاز فاقد پل هوایی است و برای دانش آموزان از این طرف خیابان به آن طرف می روند خیلی خطرناک است. صبح ها هم، ماشین ها برای این که زودتر سر کار خود برسند با سرعت حرکت می کند. کاش مسئولین به فکر بودند.
۰۹۱۳-۲۵۵۰

…………………………………………….

من دختری ۲۰ ساله که برای شب عروسیم با آتلیه…. هماهنگ کردم و بیعانه پرداخت نمودم. یک هفته به مراسم عروسیم بود که یکی از اقوام همسرم فوت کرد و مراسم برگزار نشد. با آتلیه… تماس گرفته و موضوع را با او در میان گذاشتم، مدتی بعد به سراغ آتلیه رفته که بیعانه را به من باز گرداند؛ اما او پول را بازنگرداند و بسیار رفتار نامناسبی با من داشت. آیا این درست است که اوایل زندگی یک جوان این کار را انجام بدهند. لطفا مسئولین مربوطه یک پیگیری ویژه انجام بدهند.
۰۹۱۳-۲۰۸۷

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش