نقش موثر بانوان در صحنه‌های اجتماعی

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: حضور موفق و اثرگذار بانوان در دستگاه قضا مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان است.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در جمع کارکنان حوزه قضایی شهرستان اشکذر گفت: سال ۱۴۰۱ سال پرچالشی برای قوه قضائیه در حوزه‌های مختلف به ویژه در دوران اغتشاشات بود چرا که دشمن با تمام قوا به میدان آمد تا این نظام ریشه دار را به زعم باطل خودش از پای در آورد.

او افزود: فشار‌های روحی و روانی کار را برای کارکنان دستگاه قضا در دوران اغتشاشات بسیار سخت کرد، اما اقتدا به شهدای حادثه هفتم تیر و شهید بهشتی منجر شد تا مجموعه دستگاه قضا از این آزمون سربلند بیرون آید.

رئیس کل دادگستری ادامه داد: باید قدردان نعمت خدمت به مردم باشیم و از فرصت ایجاد شده برای ارائه بهترین خدمت به مردم تحت زعامت ولایت فقیه استفاده کنیم.

او با اشاره به یاوه گویی دشمنان در خصوص عدم توجه به نقش بانوان در نظام جمهوری اسلامی گفت: حضور موفق و اثرگذار بانوان در دستگاه قضا مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان است.

دهشیری واقعه هفتم تیر را فاجعه‌ای غم بار و ضربه‌ای سنگین برای نظام نوپای جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: شهیدبهشتی انسانی جامع و کامل بود که به آموختن اکتفا نکرد بلکه عمل به آموخته‌ها مهمترین ویژگی آن شهید بزرگوار بود.

وی اظهار داشت: ستاد دیه از منبعث از ایده تفکر شهید بهشتی بود که پیش از انقلاب و در راستای حمایت از خانواده زندانیان انقلابی در بند رژیم طاغوت تشکیل و پس از انقلاب به عنوان صدقه جاریه ادامه پیدا کرد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: پایه گذاری قوه قضاییه و تربیت نیروی متعهد و متخصص برای نظام از دیگر اقدامات شاخص آن شهید والا مقام بود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش