دستگیری سارق بازار زرگری یزد

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد از دستگیری سارق طلا‌های یک باب مغازه زرگری در بازار یزد خبر داد.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ عادل دشت آبادی بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: با اعلام خبر شناسایی و دستگیری سارق طلا‌های یک باب مغازه زرگری در بازار یزد در روز یک شنبه هفته گذشته، حوالی بعداز ظهر در ساعت تعطیلی ظهرگاهی مغازه‌های بازار زرگری یزد، یک مغازه مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و حدود چهار کیلو طلا به سرقت رفت. 

او افزود: با گزارش این سرقت به دادسرای یزد، مراتب جهت بررسی دقیق در دستور کار قرار گرفت و امر با مجوز قضایی به کارشناسان زبده پلیس آگاهی یزد سپرده شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد، با اشاره به دستگیری سارق در یکی از استان‌های همجوار، اظهار کرد: با صدور نیابت قضایی، سارق در استان همجوار دستگیر شد و در زمان دستگیری قریب به ۳ کیلو از طلا‌ها مسروقه نیز کشف شد.

او به فروش بخشی از طلا‌ها توسط سارق اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران آگاهی، مالخر هم شناسایی و حساب‌های مورد استفاده از وجوه مرتبط با طلا‌های سرقتی نیز با هدف عودت وجوه، مسدود شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد، تصریح کرد: استفاده از دزدگیر و دوربین در کاهش سرقت تأثیر مستقیم دارد و حتی در صورت انجام سرقت توسط سارقین حرفه‌ای فرایند شناسایی و دستگیری را تسهیل می‌شود.

دشت آبادی استفاده از تجهیزات امنیتی نظیر دوربین و دزد گیر را ضروری دانست و گفت: علاوه بر رعایت این موازین، بازگرداندن طلا‌ها به گاوصندوق حتی در زمان‌های تعطیلی کوتاه مدت نیز می‌تواند در ناکام گذاشتن سارقین اثر گذار باشد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد همچنین تاکیدکرد: سرقت اخیر در روز روشن و در زمان تعطیلی ظهرگاهی بازار انجام شده است که نشان می‌دهد ضرورت دارد در اینگونه زمان‌ها نیز دقت و اهتمام به نکات ایمنی رعایت شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش