پنج هزار یزدی به زائران خدمت رسانی می‌کنند

مشهدی‌بافان گفت: یزدی‌ها با برپایی ۶۰ موکب در کربلا، روزانه از ۱۲ هزار زائر پذیرایی می‌کنند.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظم مشهدی‌بافان مسئول موکب‌های استان یزد در کشور عراق  گفت: در ایام پیاده روی اربعین، یزدی ها  با پرپایی ۶۰ موکب  و با کمک پنج  هزار خدمه  از استان یزد  با امکانات  مختلف روزانه از هزار تا  ۱۲ هزار زائر پذیرایی می کنند.

او با اشاره به امکانات رفاحی در مسیر زائران افزود:  این موکب ها  دارای دو بخش مجزا برای آقایان و بانوان و دارای استراحتگاه و سرویس بهداشتی و …. است.

مشهدی‌بافان با اشاره به تامین مواد غذایی موکب‌هاادامه داد: در حال حاضر ۳۵۰ کامیون مواد غذایی شامل برنج، گوشت، حبوبات، آرد، آب معدنی، وسایل بهداشتی و فرش به کربلا ارسال شده است.

مسئول موکب‌های استان یزد در کشور عراق اظهار داشت: تمام فعالیت‌های خادمان ابا عبد الله الحسین (ع) در ایام اربعین در عراق به همت مردم و بدون بودجه‌های دولتی صورت انجام می‌شود و این نشان دهنده عشق عمیق یزدی‌ها به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

مشهدی‌بافان  افزود: خدمت‌رسانی موکب‌های استان به زائران حسینی از ۳۱ مرداد ماه مصادف با پنجم صفر آغاز می‌شود و تا ۲۴ صفر در عراق ادامه دارد اما این پذیرایی با توجه حضور زائران تا پایان صفر تداوم خواهد داشت.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش