گفتگو با سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق به مناسبت هفته تربیت بدنی: مدارس بافق شرایط توسعه فضای ورزشی ندارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی گفتگویی با سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان بافق پرداختیم.
“احسان توکلی ” گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی زنگ ورزش در مدارس زده شد که دو مدرسه دخترانه ۱۳ آبان و شاهد را از نزدیک رفتم. مشکلات مدارس معلم ورزش بود و قول داده شد که این موضوع حل بشود و مربی هایی که صلاحیت و شرایط آن را دارند پوشش و ساماندهی گردد. در مدرسه شاهد دو نفر از مربی های ارزنده شهرستان، دو روز در هفته قرار شد که همکاری کنند.
وی ادامه داد: درباره توسعه ی فضای ورزشی، مدارس شرایط توسعه ندارند؛ ولی شرایط بازسازی یا رسیدگی و استفاده بهینه از فضای ورزشی را دارند. در این زمینه کمکی از لحاظ مشاوری و خدماتی که در حیطه اداره باشد، انجام می شود.
وی اضافه کرد: در هفته تربیت بدنی بهانه ای شد که ارتباط مان را با اداره آموزش و پرورش نزدیک تر و بیشتر کنیم و قول دادیم در این زمینه تفاهم ایجاد شود و فضاهای ورزشی را جهت برگزاری لیگ های متناسب برای شهرقرار دهیم. در مرحل اول لیگ فوتبال زیر ۱۵ سال مطرح کردیم که باشگاه های ما که در حال فعالیت هستند از این موضوع بهره ببرند و در حوزه بانوان و دختران لیگ والیبال برگزار کنیم و رشته های دیگر در زمینه های دیگر این حمایت را داشته باشیم.
توکلی گفت: از طرف اداره ورزش اعلام کردم؛ کسانی که شاخص های رشته ی تربیت بدنی را دارا هستند، شناسایی کرده و به مدارس معرفی گردد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از مدارس معلم ورزش ندارند و دغدغه معلم ها، معلم ورزش می‌باشند یک دوره دانش افزایی برای معلم های آموزش و پرورش برگزار می شود. (ادامه دارد …)

گزارش: افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسئولین چَشم چَشمی گفتند و خبری از آن ها نشد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی