پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن در پی کسب قهرمانی در شانزدهمین دوره مسابقات علمی عملیاتی آتش نشانان کشور

مجتبی حمیدیان طی پیامی کسب مقام نخست تیم شرکت سنگ آهن مرکزی در شانزدهمین دوره مسابقات علمی عملیاتی آتش نشانان کشور ( IMPASCO ) را تبریک گفت.
به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از  مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛ مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت قهرمانی  “تیم سنگ آهن الف” در شانزدهمین دوره مسابقات علمی عملیاتی آتش نشانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
آتش نشانان  حماسه آفرينان و  غيور مردانی هستند كه با اخلاص، شجاعت ، شهامت و احساس مسئوليت، همواره در حفاظت از جان همنوع خود تلاش می کنند. این دلاورمردان بی مهابا سینه را در برابر اتفاقات ناگوار سپر کرده و زیباترین جلوه‌های شهامت و ایثار را بر صحنه روزگار ترسیم می‌کنند.
بی شک تداوم تولید و پویایی در حوزه صنعت و معدن، مرهون همت و تلاش تمامی پرسنل سخت کوش آن به ویژه سفیران شجاع ایمنی است که حضورشان، ضامن امنیت و سلامت همکاران است.
اینجانب درخشش و قهرمانی افتخار آفرین تیم آتش نشانی سنگ آهن را در شانزدهمین دوره مسابقات علمی، عملیاتی آتش نشانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو) تبریک عرض نموده و از خدای متعال سلامتی و موفقیت روز افزون را برای این عزیزان خواستارم.
اميد دارم با توكل به خدا و بهره گيری از توان بالقوه در سطح شركت، در راستای بهبود و توسعه نظام مديريت HSE به صورت كارا و موثر حركت نموده و با ترويج فرهنگ ايمنی، شاهد كاهش حوادث باشیم.
مجتبی حمیدیان 
مدیرعامل

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسئولین چَشم چَشمی گفتند و خبری از آن ها نشد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی