در شهرستان بافق ظرفیت نخبگانی و مطالعه وجود دارد

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ “اکرم‌فداکار” چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در نشست تبیین عمومی سند “یزد نوین” که با حضور جمعی از مسئولین و فرهیختگان بافق با هدف رایزنی و تبیین این سند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار شد، به ارائه توضیحاتی پیرامون این سند پرداخت.
دکتر اکرم فداکار گفت: کلیات و هویت یزد نوین ، و مسیر ریل گذاری جدید که برای توسعه استان یزد دیده شده در جلسه تبیین گردد و سعی شد در زمان محدود به ۱۵ محور دارای اولویت پرداخته شود و خیلی امکان ورود به طرح ها در این نشست وجود نداشت.
وی عنوان کرد: ۱۵ محور، ۱۸۰ طرح و نزدیک به ۹۰۰ فعالیت و زیر در سند یزد نوین وجود دارد اما در جلسه به کلیات پرداخته شد .
وی بیان کرد: در این جلسه فایده صنعت و پیوست های آن در اختیار بزرگواران قرار گرفت و هم چنان این آمادگی را خواهیم داشت که در جاهایی که نیاز باشد این صنعت را تبیین نماییم .

سند یزد نوین کاملاً منعطف است
فداکار گفت: سند یزد نوین یک موجود زنده است که کاملا منعطف است و ما هیچ وقت خودمان را از نظرات نخبگانی که در شهرستان ها در لایه های مختلف جامعه وجود دارد بی نیاز نمی دانیم و در هر نشستی که برای تبیین برگزار می شود از نظرات دغدغه مندان یادداشت برداری شده و سند را اصلاح و تکمیل خواهیم کرد و اینگونه می توان یک اجماعی را بر روی مسیر آینده توسعه استان رقم زد و این گفتمان ها و نشست و برخاست ها خود گامی بسیار مهم در اجرای طرح ها می باشد.

در شهرستان بافق ظرفیت نخبگانی و مطالعه وجود دارد
وی تصریح کرد: نکات و پیشنهادهای خوبی مطرح شد و یکی از حاضرین پیشنهادی را مطرح نمود که بافق بتواند یک سند مشابه را در حوزه خودش داشته باشد و از همه این موارد استقبال می نماییم و این نشان دهنده این است که هنوز در شهرستان ظرفیت نخبگانی و مطالعه وجود دارد و هم توان پاسخگویی به این مطالبات هست و با یک شهرستان غنی در زمینه نیروی انسانی روبرو بوده و امیدوارم مسئولین ارشد استان همت بیشتری را داشته باشند و ما هم به سهم خود پاسخگو خواهیم بود.

گزارش: محمد حسین تشکری

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش