طرح پرسش مدیرعامل باشگاه سنگ آهن چرا مبالغ پرداختی سالن های ورزشی از خزانه به بافق بر نمی گردد؟

به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ ۱۶ آبان ماه “مهدی منصوریان” مدیرعامل باشگاه سنگ آهن در یک نشست خبری به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد:

تمرین معجزه می کند
“مهدی منصوریان” در پاسخ به این پرسش که ” آیا صحت دارد که همه سالن های ورزشی را باشگاه سنگ آهن در اختیار گرفته و هزینه زیادی بابت آن می پردازد؟” گفت: تعداد نوبت هایی که باشگاه سنگ آهن در اختیار دارد، زیاد است و قاعدتا نسبت به فردی که تک نوبت فضای ورزشی در اختیار می گیرد هزینه کمتری نیز برای هر نوبت می پردازد این در حالی است که مصوبه های آن نیز موجود است.
وی در ادامه بیان کرد: آمار نوبت ها مشخص است و کمتر از ده درصد آن ویژه رشته هندبال است و در ضمن ورزشکار هندبالی که ملی پوش می شود بومی کجاست؟! اهل همین شهرستان بافق هست.
وی افزود: تمرین معجزه می کند و سعی شده است که به همه محل های ورزشی نیز کمک شود.

رییس اداره ورزش و جوانان باید مطالبه گری کند
منصوریان تصریح کرد: رییس اداره ورزش و جوانان بافق باید مطالبه گری کند و پیگیری نماید که چرا مبالغی که برای اجاره سالن ها وارد خزانه می شود به حساب شهرستان بر نمی گردد و همچنین تعداد زیادی صنایع و معدن در بافق است، چرا فقط به باشگاه سنگ آهن روی آوردند، از دیگر صنایع نیز مطالبه گری نمایند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما اسپانسر(حمایت کننده) تیم ملی تیراندازی با کمان بودید؟” گفت: خیر. اصلا باشگاه سنگ آهن اسپانسر نبوده است و برای نصب آرم و نشان سنگ آهن هیچ هزینه ای پرداخت نشده است و این از هنرهای مدیریت است که اینگونه کار کند.

تلاش و تمرین لازمه پیشرفت است
وی در پاسخ به این سوال که ” چرا فقط “مبینا فلاح” در مسابقات شرکت کرده است؟” عنوان کرد: مبینا فلاح برای پیشرفت به استان مراجعه کرده و بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه نموده است و در مسابقات آزاد نیز شرکت کرده و برای این رشته تلاش و تمرین نموده است اما “سمانه رمضان پور” اصلا از شهرستان بیرون نرفته و در مسابقات آزاد نیز شرکت نکرده است و “الهه حسینی” نیز رشته خود را تغییر داده است.

به علت کمبود خوابگاه نمی توان میزبان بود
وی در پاسخ به این سوال که “آیا به هندبال بانوان بیشتر از هند بال پسران توجه می شود؟” گفت: هندبال بانوان موفقیت های زیادی داشته و به یقین رسیده که ورزشکاران می توانند کار خود را به خوبی انجام دهند و آمادگی بالایی داشتند میزبانی را قبول نمودیم در هندبال آقایان نیز موفقیت های افتخارآمیزی داشته و چند استعداد فوق العاده خوب وجود دارد که برای کشور افتخار خواهند آفرید و برای دریافت میزبانی نیاز به فضا داشته و به علت کمبود فضا نمی توان میزبان بود.

میزبانی ها باعث رشد اقتصادی شهر می شود
وی افزود: در میزبانی ها فقط تامین خوابگاه بر عهده میزبان است و می دانیم که میزبانی ها باعث رشد اقتصادی شهر می شود و این در حالی است که غذا و رفت و آمد و … بر عهده خودشان است.

گردشگری بافق شکست خورده است
وی تصریح کرد: در جلسات پیشنهاد دادم که اداره میراث فرهنگی وگردشگری بافق در این میزبانی ها حضور داشته باشد و صنایع دستی و بوم گردی ها را معرفی کند و با ارائه خدمات و تخفیفات مهمان های ورزشی را جذب نماید، اما تا به الآن هیچ استقبالی نشده است.
وی بیان کرد: زیباترین بومگردی قلعه باقرآباد بود که تعطیل شد و می توان گفت گردشگری بافق شکست خورده است
وی عنوان کرد: در شهرهای دیگر اداره میراث فرهنگی و گردشگری در مراکز حمل و نقل آژانس ها و بومگردی ها با چند درصد تخفیف در آنجا حضور دارند و شهرشان را به خوبی معرفی می کنند در حالی که مطمئناَ دستاوردهای اقتصادی به دنبال دارند.

اقلیم شهرستان بافق مانند کشور عمان است
وی افزود: خدا نعمت بزرگی به این شهر داده است و اقلیم شهرستان بافق مانند کشور عمان است و با یک سوم هزینه می توان در این شهر اردو زد.

خودمان را فریب نمی دهیم
وی در مورد رشته والیبال گفت: برای رشته والیبال مربی های سطح اول به کار گرفته شده و در این چند سال بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است؛ اما خروجی و بازدهی نداشت؛ چرا که میانگین قد در شهرستان ۱۸۵ سانتی متر است و برای قد کمتر از ۱۹۰ سانتی متر نمی توان سرمایه گذاری کرد و به طور حتم در والیبال سالنی به نتیجه نخواهیم رسید و خودمان را فریب نمی دهیم و اگر فردی در این رشته مستعد باشد به استان و تیم های دیگر معرفی خواهد شد.

در والیبال بانوان به صورت جدی سرمایه گذاری می شود
وی در مورد والیبال بانوان گفت: در والیبال بانوان به صورت جدی سرمایه گذاری می شود و برای اولین بار نونهالان قهرمان شدند و در آینده سازان یک مقام اولی و مقام سومی کسب نموده اند.
وی اظهار کرد: در والیبال ساحلی می توان درخشید و سرمایه گذاری در این رشته بازدهی خوبی دارد در این رشته سرمایه گذاری شد و بازدهی خوبی به دنبال خواهد داشت در رشته والیبال ساحلی مقام دوم کشور را داریم.
وی در پاسخ به این پرسش که ” ورزشگاه تختی امکانات ندارد از جمله صندلی! در این مورد چه اقداماتی صورت گرفته است؟” گفت: فضای ورزشگاه تختی مربوط به من نیست؛ محل نشستن تماشاگران و نیمکت ها، اتاقک و آبسردکن را در آنجا نصب نمودم، اما نمی توانم صندلی آن جا را، من تامین کنم.
وی بودجه سال ۱۴۰۱ را ۱۶۶ میلیارد تومان عنوان نمود و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان آن هنوز پرداخت نشده است و همچنین بودجه سال ۱۴۰۲ نیز مشخص نگردیده است و این به دلیل سرمایه گذاری های شرکت سنگ آهن است که در آینده برای باشگاه سنگ آهن نیز قطعا خوب خواهد بود.
وی افزود: دهکده گردشگری در مرحله طراحی است و چمن مصنوعی زمین با نخ هلندی سفارش داده شده است و زیرساخت ها مرحله به مرحله در حال انجام است.

گزارش: حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش