امیدواری بانوان والیبالیست به بازی های پیش رو

دور نهایی لیگ یک سریBوالیبال بانوان، از ۲۷آذرماه با شرکت هشت تیم در اصفهان آغاز شد. پیرامون چگونگی برگزاری این مسابقات با “فاطمه رنجبر”، مسئول ورزشی بانوان باشگاه آهن بافق گفتگویی انجام شد که در ادامه خواهید خواند:

مسئول ورزشی بانوان باشگاه آهن بافق گفت: مسابقات لیگ دست دو بانوان کشور، در مرحله یک چهارم ، نیمه نهایی و نهایی  در حال برگزاری است. در مرحله قبل مسابقات، تیم والیبال بانوان باشگاه آهن با برد همه بازی ها در صدر جدول در گروه خود جای  گرفت.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات سه بازی انجام خواهد شد. در روز گذشته تیم سنگ آهن با تیم گلستان بازی داشت . امروز در ساعت ۱۳و ۳۰دقیقه، تیم سنگ آهن به جدال با تیم  ریف اصفهان خواهد پرداخت . وی افزود: میزبانی اصفهان، همچنین تیم قدرتمند آن ،کار را برای بازیکنان ما بسیار دشوار خواهد نمود. در ۲۹آذرماه نیز، تیم ما به مصاف با شهابی لامرد خواهد رفت.

رنجبر عنوان نمود: در سی ام آذرماه، بازی های رده بندی برگزار شده و اول و دوم هر گروه می بایست بصورت ضربه دری با یکدیگر مسابقه دهند و در نهایت در اول دی ماه، رده بندی و فینال این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

وی گفت: نتایج بازی های پیش رو تکلیف بازی نهایی را مشخص می نماید. خوشبختانه با آمادگی خوبی که بازیکنان تیم داشته و برنامه ریزی مناسب مربیان و کادر همراه، انشالله با برد تیم سنگ آهن همراه خواهد بود.

رنجبر عنوان نمود: کارگری سرمربی شیرازی الااصل تیم والیبال از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و با کوله باری از تجربه در کنار تیم حضور دارد. وی افزود: بیش از نیمی از بازیکنان تیم اصالتا بومی بافق هستند. به منظور انتخاب بازیکنان ، در مرحله اول از بازیکنان خوب شهرستان دعوت نمودیم تا استعدادیابی صورت بگیرد و بازیکنان خوبی برای تیم انتخاب شدند؛ و در ادامه فراخوانی در سطح کشوری به منظور انتخاب بازیکن منتخب ارائه شد که از شهرهای مختلف کشور در این آزمون شرکت نموده و ما تلاش نمودیم تا بهترین بازیکنان به این منظور برگزیده شوند و جای خرسندی دارد که بسیار موفق عمل نمودند.

وی در مورد قراردادهای بازیکنان تیم عنوان نمود: در لیگ دسته دو قرارداد با مبالغ هنگفت منعقد نمی شود؛ اما پرداختی های بازیکنان صورت گرفته است. در قرارداد عنوان شده که زمانی که بازی به مرحله نیمه نهایی می رسد، ۳۰ درصد کل قرار داد،می بایست پرداخت شود و در صورت برد بازیکنان، پاداش برای آنان لحاظ شود و از آنجایی که بازیکنان تیم ما در یک دوره قهرمان شدند، قطعا پاداش برایشان منظور شده است.

وی در پایان عنوان نمود: بازیکنان خوشبختانه در شرایط مناسبی قرار داشته و انشا… در بازی های آتی استعداد و توانمندی خود را در منصه ظهور قرار دهند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای