هر چه بودجه جذب می کنیم به حساب بدهی های پیمانکاران می رود

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ خبرنگار افق بافق با ” احسان توکلی” سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گفتگو نمود که در ادامه می خوانید:

اجاره سالن ها درآمد اداره ورزش و جوانان می شود
احسان توکلی در پاسخ به این پرسش که چرا بودجه هایی که بابت اجاره سالن ها به خزانه پرداخت می شود به این اداره باز نمی گردد؟” گفت: سیاست گذاری دولت به این صورت بوده است که سالن ها را به صورت اجاره به وی واگذار می کند و اجاره سالن ها درآمد اداره ورزش و جوانان می شود و برگشت درآمد شکل می گیرد که به ۶ یا ۷ ماده قانونی اختصاص می یابد
وی افزود: این درآمدها به حقوق پرسنل، اضافه کاری، تجهیز، تعمیر، هزینه آب و برق، جذب نیرو و در بخش های مختلف درصدی از آن برگشت می شود.

هنوز گزارشی دریافت نشده
وی افزود: به استان نامه نگاری شده است که گزارشی از برگشت درآمدها ارسال نماید که هنوز گزارشی دریافت نشده است و از سال ۱۴۰۰ برگشت درآمد صورت نگرفته است.
تخصیص بودجه ها صفر است
وی عنوان کرد: زمانی که بنده تصدی منصب مدیریت را عهده دار شدم این اداره بدهی هایی داشت و تخصیص بودجه ها صفر بود و جذب بودجه را از صفر به سیصدو هشتاد میلیون رساندم و پیگیری های لازم صورت گرفته است.

هر چه بودجه جذب می کنیم به حساب بدهی های پیمانکاران می رود
وی در مورد صندلی های ورزشگاه نختی گفت: ورزشگاه یک طرح ملی و یک جایگاه ویژه ۱۵ هزار نفره بوده است و یک مسابقه فوتیال که برگزار می گردد فضای کمی برای توقف خودروها وجود دارد پس نیاز است که چکش کاری هایی صورت بگیرد، اما تخصیص بودجه هنوز شکل نگرفته است به واسطه طلب پیمانکار هر چه بودجه جذب می کنیم به حساب بدهی های پیمانکاران می رود و همچنین برج نورها هنوز بدهی دارد و اولویت هایی برای ما شکل گرفته است که باید سامان یابد.

جوانان زینت بخش محافل هستند
وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان یک سازمان خدمت رسان است در حوزه سلامت شهر، جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی و جهت آموزش در حوزه افتخار آفرینی و غیره فعالیت می کند و با تمام سازمان ها تعامل دارد، خوشبختانه جوانان با هنرنمایی و شور و هیجانی که دارند زینت بخش محافل هستند.

تمام تلاش این است که به ورزش هویت بخشی شود
وی افزود: سالانه تعداد زیادی از عزیزان را به علت دیابت، فشار خون، چربی در سن پایین از دست می دهیم و نیاز به توجه بیشتر به ورزش در حوزه همگانی است و شهر بافق یک شهر دیابت خیز است و سرطان ها زیاد است بنابراین اگر در زمینه ورزش کار شود اتفاقات خیلی خوبی خواهد افتاد و باید نگاه ویژه ای صورت بگیرد تا مردم بهره بیشتری ببرند. تمام تلاشمان این است که به ورزش شخصیت بدهیم.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش