صدای افق

سلام من بچه بافق هستم که در شرکت گندله (…) کار میکنم با هرکسی که تماس گرفتم برای جا به جایی به خود معدن یا شرکت گندله پاسخگویی صورت نگرفت. گفته شده که شرکت خصوصی هست و دو ماه دیگر، فعالیت آن به اتمام می رسد و کارگران شرکت را اخراج می کنند نمیدانم به کجا مراجعه نمایم و چه کسی پاسخگوی من خواهد بود؟
پیام های رسیده


لطفا ماموران شهرداری قدری هم به نظافت داخل کوچه ها توجهی داشته باشند. ماموران شهرداری شب های فرد زباله ها را از سر کوچه ها جمع آوری می نمایند اما خبری از نظافت کوچه ها نیست.
۰۹۱۰-۸۳۲۱


طرح فاضلاب شهری، بلوار وحشی بافقی، کی قرار است که به اتمام برسد؟ هر روز با حجمی از ترافیک مواجه هستیم و اگر گذرمان به بانک ها و مغازه های آن محدوده بیفتد، به دلیل نبود جای پارک مجبور هستیم تا مسافت طولانی را پیاده روی کنیم.
۰۹۱۴-۶۶۸۵


سلام چقدر پارتی بازی همه جایی شده پارسال در آزمون استخدامی بانک … شرکت کردم مردادماه گفتن قبول شدید و رفتیم تهران برای مصاحبه دوسه هفته ای است که جوابها آمده و متوجه شدم خانم … با کد ملی … از خرم آباد نمره ی بومی بودنشون از منی که بیش از سی سال در بافق هستم بیشتر شده ، چقدر راحت ظلم می کنند و خوردن حق الناس راحت شده
۰۹۱۳-۲۹۶۴


عرض سلام داشتم خدمت جناب آقای محمد علی صمیمی سرپرست امور شهری استانداری و تشکر کنم از ایشان که اینقدر جالب از شهرداری و شورای بافق تعریف کردند، ولی تقاضا هم دارم در این رابطه که جناب صمیمی عزیز ، لطفا کارهای نیمه تمام و جامانده شهرداری رادر گوشه و کنار شهر ببینید.
پیام‌ها و درخواست‌ها و اعتراض های بی جواب مردم را هم ببینید.
کارهای اشتباه و تلف شدن هزینه ها را ببینید.
معطلی و کش آوردن کار فاضلاب شهری را هم ببینید.
گردو خاک ناشی از خیابان خاکی ۷، ۸ ماه مانده جلو خانه های مردم را هم ببینید.
خرابی پیاده رو های بعضی نقاط شهر و ناهماهنگی اون با آسفالت خیابان را ببینید و بعدا قضاوت کرده و اینجوری تعریف و تمجید کنید.
لطفا ببینید ،تجزیه و تحلیل کنید بعد تکریم نمایید.
پیام رسیده


پاسخ یکی از خوانندگان گرامی هفته نامه افق کویر از یک روز ملاقات عمومی با فرمانداری این چنین است:
خوب اصلا برای جاده پلی نگذاشتند؛ شیب آبریزها و مسیر سیلاب ها محاسبه نشده است و راه راست را گرفته اند و رفتند به امید خدا هنوز صبر کنید و ببینید چه مصیبتی قرار است صورت بگیرد.
۰۹۱۴-۷۷۵۹


برخی از چراغ های بلوار انقلاب در حال حاضر که زمستان هم هست خاموش می کنند از رییس اداره برق می خواهم که برای این خاموشی ها فکری بیاندیشند.
۰۹۱۳-۵۲۸۴


از آموزش پرورش می خواهم که برای دانش آموزان ارزش قائل شود و مشکل کمبود معلم را رفع کند و همچنین از افراد شایسته مقام معلمی کمک بگیرد.
۰۹۱۳-۷۴۱۶


سلام. خیابان فرهنگ- فرعی ۶ آسفالت آن تخریب شده است از مسئولین درخواست می شود که جهت بازسازی اقدام نمایند.
۰۹۱۰-۸۹۶۲


به آثار تاریخی بافق لطفا رسیدگی شود،خیلی ناراحت کننده است وقتی در یکی از گزارش هایی که افق کویر کار کرده بود وضعیت بد آب انبار را دیدم خیلی ناراحت شدم.
۰۹۱۳-۸۹۵۲


ماشین های سنگین مدتی است که در شهر رفت و آمد می کنند و هیچ نظارتی بر آن صورت نمی گیرد.
۰۹۱۴-۶۴۲۵


از هفته نامه افق کویر بابت بیان مشکلات محله ها تشکر می کنم.
۰۹۱۰-۲۵۴۳

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش