زنده نگهداشتن شور و حال انتخاباتی

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای تعیین ۲۹۰ نماینده و برای یک دوره چهار ساله برگزار خواهد شد.پس از موافقت شورای نگهبان با تاریخ پیشنهادی وزارت کشور، مقرر شد که این انتخابات همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان در روز جمعه به سرانجام برسد.
با اعلام اسامی از سوی هیئت های نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کار بررسی و تایید صلاحیت نامزدان انتخاباتی مشخص شد؛ روندی که یک بار دیگر حاکمیت مردم را بر سرنوشت خودشان به منصه ظهور می رساند. تا اینجا این وظیفه حاکمیت بود که نامزدان انتخاباتی را در غربال قوانین قرار داده و آنانی که از این آزمون بیرون آمدند به یقین خواهند توانست در وضع قوانین و نظارت بر آن کوشا باشند.پس از آن، این وظیفه مردم است که همچون گذشته احساس مسئولیت کرده و یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای به نامزد اصلح رای بدهند.تعیین اصلح هم بر عهده مردم است تا با کنکاش در سوابق کاندیداهای مورد نظر خود، فرد شایسته را انتخاب کرده و به او رای بدهند.
شکی نیست که مشکلات اقتصادی و تورم در جامعه بیش از پیش شده ولی این امید وجود دارد تا افرادی به مجلس راه یابند تا با وضع قوانین افسار تورم را مهار کرده و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم را اگرچه نمی توان یک شبه حل کرد، ولی تاآنجایی که مقدور است در راستای کاهش آن قوانین موثری را تصویب کنند.
بافق تاکنون توانسته دو دوره کرسی سبز بهارستان را از آن خود کند امید آن که همچنان با تلاش مردم این دوره هم فرزندان بافق سرنوشت این مرحله را از آن خود کنند و جایگاه بهارستان را تثبیت نمایند.
همتی دیگر لازم است تا این حس و شور و حال همچنان در میان مردم باقی و زنده نگه داشته شود.

دکتر محمد حسین تشکری صاحب امتیاز و مدیر مسئول
دکتر محمد حسین تشکری صاحب امتیاز و مدیر مسئول

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش