صدای افق

چه کسی متولی نظافت مسیر بلوار چغارت می باشد. اطراف بلوکه های این بلوار، خاکروبه جمع می شود ؛ و اینکه چرا برای این بلوار، پیاده رو سازی نمی شود و ساماندهی این بلوار صورت نمی گیرد. اگر این بلوار ساماندهی بشود، منظره زیبایی را به خود خواهد گرفت.
۰۹۱۳-۷۷۵۹


میدان غدیر(اعدام) بافق هم چنان رها شده است. تا کی باید این میدان سرگردان باشد؟
۰۹۱۰-۶۶۸۲


چرا اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی بافق نظارتی بر روی هیئت مدیره شرکت تعاونی ها ندارد. به عنوان مثال؛ یک نفر عضو هیئت مدیره چند شرکت می باشد و حق الزحمه های کلانی به عنوان پاداش هیئت مدیره برای خود تصویب می کند. به عنوان مثال(…) هم عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی(…) و هم عضو شرکت تعاونی مصرف(…) می باشد. در جلسه اخیر به هر کدام از آن ها بیش تا ۱۵۰میلیون تومان رسید.
۰۹۱۶-۴۲۸۸


حوالی میدان غدیر به سمت یزد، نرسیده به پمپ بنزین ، درختان گز وجود دارد؛ که متاسفانه این درختان را هرس نمی کنند. چرا بخشداری نسبت به هرس درختان اقدامی نمی کند و چرا درختان جدید؛ مثل کاج یا اکالیپتوس، کاشته نمی شود.
۰۹۱۴-۸۸۶۳


چرا کنفرانس خبری با فرماندار برگزار نمی شود تا مردم از طریق خبرنگاران مسائل و مشکلات خودشان را به اطلاع فرماندار برسانند؟
۰۹۱۰-۸۳۲۶


خودروهای اداری در خارج از وقت اداری؛ با پلاک قرمز؛ در سطح شهر تردد دارند. آیا برای کار اداری هست؟ خودم دیدم که یکی از مسئولین، همسر و فرزندش را با این خودرو جابه جا می کرد.
۰۹۱۳-۲۹۶۷


چرا در هفته نامه افق کویر قسمت مسابقه و سرگرمی ندارید؟
۰۹۱۳-۶۹۸۰


بلوار شهید سلیمانی چرا چند شب است که روشنایی ندارد؟
۰۹۱۵-۲۶۸۵


اطراف شهر بازی بافق، تاکنون پیاده رو آن ؛ مرمت و بازسازی نشده است؟
۰۹۱۶-۷۷۵۸


با اینکه گفته می شود دهیاری مبارکه از مسئولیت های اجتماعی، بودجه های خوبی را دریافت می کند؛ اما طراحی میدان روبروی ایستگاه قطار مبارکه، اصلا جذاب نیست؟ ضمن اینکه روشنایی کافی نیز ندارد؟
۰۹۱۳-۷۷۵۸


از موضع امام جمعه بافق در خصوص مسائل شرکت سنگ آهن، هیئت مدیره سپاسگزارم. واقعا حرف به جا و منطقی گفته اند. چرا نباید هیئت مدیره سنگ آهن بافق تماما بافقی باشد؟
۰۹۱۳-۷۳۸۶


از شرکت سنگ آهن مرکزی می خواهیم در خصوص معدنD19و سهم این شرکت اطلاع رسانی داشته باشند.
۰۹۱۴-۲۲۲۰


جای خوشحالی است که رئیس میراث فرهنگی بافق، مدیر نمونه استان شده است. چه فعالیت های شاخصی انجام شده است؟ چه ملاک و معیاری بوده است؟
۰۹۱۳-۴۷۲۵


آخر نفهمیدیم سرنوشت معدن چاه گز چه شد و متعلق به کدام شهرستان می باشد؟ بافق یا بهاباد!
۰۹۱۴-۷۷۶۰


در انتخابات پیش رو به کاندیدایی که برای شهرمان زحمت کشیده است، رای می دهیم
۰۹۱۳-۴۲۷۸

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش