افتخاری دیگر در ارتقاء سطح سلامت ایمنی و محیط زیست

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از روابط عمومی شرکت نوظهور کویر بافق،معرفی برگزیدگان هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE ایمیدرو با حضور محمد رضا موثقی نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار گردید .
حمیدرضا موثقی‌نیا عصر روز سه‌شنبه، ۲۶ دی‌ماه، در هفتمین دوره ممیزی مدیران سلامت، ایمنی و محیط زیست ( HSE) شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو، اظهار کرد: در راستای اهمیت و صیانت از جایگاه نیروی انسانی در توسعه معادن و صنایع معدنی، میزان هزینه در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست ( HSE) قابل مقایسه با دستاوردهایی که برای نیروی انسانی دارد، نیست.
موثقی‌نیا با اشاره به اینکه تعیین شاخص‌های سلامت، ایمنی و محیط زیست، روشی برای ارتقای عملکرد و بهبود فرایندها است، گفت: امیدواریم در سال آینده و در دوره هشتم ممیزی، وضعیت شاخص‌های این حوزه نسبت به دوره فعلی ارتقا یابد.
در مراسم پایانی این رویداد که در سالن اجتماعات ایمیدرو (شهید سلیمانی)، برگزار شد، خدایار کریم نژاد مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، محمد آقاجانلو مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران و عباس قنبری و سمیه خلوصی معاونان ایمیدرو حضور داشتند، ۲۲شرکت برگزیده شامل “سطح عملکرد عالی تک ستاره” (طلایی) و “سطح عملکرد خوب” (نقره ای)، ورشد عملکرد بیش از ۱۰۰ امتیازی تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.
در این مراسم تندیس و لوح تقدیر توسط جناب آقای موثقی نیا رئیس هیات عامل ایمیدروبه آقای مهندس محمود پور مدیرعامل شرکت صنایع معدنی نوظهور کویر بافق (بهره بردار معادن میشدوان و آنومالی شمالی) با رشد عملکرد خالص بیش از ۱۰۰ امتیازی تقدیم گردید و از ایشان تقدیر به عمل آمد. همچنین شرکت نوظهور کویر بافق در جایگاه “واحدهای ناظر رشد عملکرد بیش از ۱۰۰ امتیاز نسبت به دوره ششم”، جای گرفتند.
ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات مدیر محترم HSE و همکاران پر تلاش ایشان این موفقیت با ارزش را خدمت کلیه همکاران محترم شرکت و خانواده نوظهور کویر بافق تبریک عرض می نمائیم .

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش