از اداره ورزش چه خبر؟

به گزارش هفته نامه افق کویر: خبرنگار ما به سراغ ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق رفته و با موضوع از اداره ورزش و جوانان چه خبر با وی به گفتگو نشسته است که در ادامه می خوانید.
“احسان توکلی” گفت: طی دو هفته گذشته، اتفاقات نسبتا مطلوبی در حوزه ورزشی صورت گرفت. یک همدلی بین هیئت ها و جامعه ورزشی وجود داشت؛ که ما با دلگرمی و انرژی بیشتر به فعالیت ها در این حوزه ادامه دهیم.
وی افزود: یک شنبه میزبان “آزاده دهقان” معاونت ورزشی امور بانوان و “طیبه پژوهان” کارشناس بانوان استان در حوزه ورزش بودیم که نایب رئیسان هیئت های شهرستان چند ساعتی را به بحث و انتقاد و تبادل اطلاعات و گفت و شنود و ارائه نظرات و راهکارهای خود پرداختند.
وی در ادامه گفت: درد و دل های نائب رئیسان را شنیدیم و خیلی از موارد به حق بود و جایی برای پیگیری داشت و انشا…اتفاقات خوبی در این حوزه خواهد افتاد. ما ممنون ورزشکاران و مسئولین و بزرگ ترهای ورزش شهرستان هستیم که در این حوزه به یاری ما آمدند.
وی تصریح کرد: در حوزه فوتسال، اتفاقات خوبی رقم خورد؛ و امیدواریم مشکلات “باشگاه پردیس”تحت نام “باشگاه پاس بافق “حل شده و بتوانند در مسابقات کشوری شرکت کنند؛ و این می تواند اتفاق خوب و تاثیرگذاری برای ورزش شهرستان باشد.
توکلی گفت: در ارتباط با ادامه فعالیت هیئت شطرنج در اواخر این دوره میزبان سومین دوره مسابقات جام وحشی بافقی هستیم که این هیئت به یک برند خوب و تاثیرگذار برای شهرستان تبدیل شده است.
وی ادامه داد: بازیکنان هیئت تکواندو خودشان را برای مسابقات پیش رو آماده کرده اند. و هیئت های رزمی و کاراته کم کم خودشان را برای رویدادهای دهه فجر آماده می کنند.
توکلی در خصوص برگزاری المپیاد ورزشی گفت: المپیاد ورزشی جام محلات ثبت نام آن آغاز شده است و اتفاقات خوبی برای شهرستان رقم خواهد خورد.
وی درباره اداره ورزش و جوانان گفت: در حوزه عمرانی پیگیری هایی انجام شده است و کم کم بلوک گذاری محوطه اداره ورزش و جوانان انجام می شود. ساخت استخر ویژه شنا روند خوب و تاثیرگذاری را پیش گرفته است و انشا… به زودی به بهره برداری می رسد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: سوئیت های ورزشی که در حوزه های مختلف داشتیم، کمک زیادی به ما نمود.
در حوزه هندبال نیز اتفاقات خوبی صورت گرفته و تیم هندبال بانوان در هفته پیش رو رقابت های خوبی را دارد. تیم فوتبال سنگ آهن در حوزه مسابقات لیگ استان خودش را آماده کرده است.
وی در پایان عنوان نمود: تلاش و همتی؛ که در حوزه فوتبال می شود، ستودنی است. در اواخر این هفته به عنوان شهرستانی هستیم که در برنامه “با ورزش” شرکت می کند و این اتفاق می تواند گوشه ای از فعالیت ها و عملکرد ورزش شهرستان را به معرض نمایش بگذارد؛ همچنین آسفالت پیست موتور سواری رنگ و بوی جدی به خود گرفته است و انشا… در آینده اتفاقات خوبی صورت بگیرد.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش