اعزام سه ورزشکار شمشیرباز بافقی به مسابقات استانی

به گزارش هفته نامه افق کویر: رئیس هیات شمشیربازی شهرستان بافق از اعزام سه ورزشکار شمشیرباز بافقی در اسلحه سابر به مسابقات استانی خبر داد.
اصغر آقابابایی، رئیس هیات شمشیربازی شهرستان بافق در گفتگویی اظهار کرد: سه شمشیرباز شهرستان بافق در رده سنی بالای ۱۴سال به مسابقات استانی اعزام می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات با عنوان یازدهمین دوره مسابقات المپیاد محلات استان یزد در روز جمعه ۲۹ دیماه در سالن اختصاصی شمشیربازی یزد برگزار می شود افزود: هیات شهرستان بافق در رده نونهالان نیز بازیکنانی در اسلحه اپه ‌و فلوره اعزام نموده بود
آقابابایی ادامه داد: تیم بافق با ترکیب ساجده بوئی آبادی ، الهه عسکری و بهار بابایی در این دوره از رقابت‌ها شرکت می کنند.
رییس هیات شمشیربازی شهرستان بافق با اشاره به اینکه فاطمه طالبی در اسلحه فلوره و ساجده بوئی آبادی در اسلحه سابر رده جوانان تجربه حضور در مسابقات استانی و کشوری را دارند افزود : کیمیا کریمی در اسلحه اپه(زیر۱۴سال) و شیدا شریعتی و بهار ایرانی در اسلحه سابر زیر ۱۴سال نیز قبلاً به این دوره از مسابقات اعزام شده بودند
وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های مناسبی که از طرف هیات شمشیربازی بافق صورت گرفته انشالله در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت ورزشکاران بافقی در عرصه های مختلف شمشیربازی خواهیم بود.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای