برگزاری نشست نواب رئیس هیئت های ورزشی در شهرستان بافق

 به گزارش هفته نامه افق کویر: نشست نواب رئیس هیئت های ورزشی شهرستان بافق با معاونت توسعه ورزش بانوان استان در صبح یکشنبه ۲۴دی ماه، سالجاری برگزار شد.
این نشست با حضور “ آزاده دهقان”، معاونت توسعه ورزش بانوان استان، “احسان توکلی” سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان، “طیبه پژوهان “کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان، برگزار شد.
در این نشست نائب رئیس هیئت های ورزشی به بیان عملکرد هیئت ورزشی خود در بخش بانوان پرداختند.
همچنین مسائل و مشکلات و نیازهای مربوط به رشته های ورزشی حوزه بانوان مورد بررسی قرار گرفت.

طرح پایش سلامت کارمندان
توکلی گفت:هیئت های ما به تعامل و پویایی و حرکت خوبی دست یافته اند و این اداره توانست، مدیران هیئت ها را به دور هم جمع کرده و بیشتر مشکلاتشان مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی گفت:از رقیه قاسم زاده مسئول امور بانوان ورزش بافق که در همه حوزه ها فعالیت دارد تقدیر و تشکر می نمایم.
وی ادامه داد:طرحی را باشگاه آهن بصورت نمادین آغاز کرد که طرح پایش سلامت کارکنان بود و در باشگاه بصورت نمادین شکل گرفت و بازتاب و بازدهی خوبی داشت و این طرح هم چنان ادامه دارد و انشاا… تداوم داشته باشد.

فعال بودن رشته های قهرمانی شهرستان بافق
آزاده دهقان گفت: شهرستان بافق اولین شهرستانی است که حضور پیدا کردیم. و هدف از برگزاری این جلسات این بود که گفتگویی در زمینه ارتباطات و مشکلات ارتباطی که با هیئت های استان وجود دارد شکل بگیرد و مسائلی که مرتبط با فدراسیون ها هست و مباحث داخل شهرستان حل و فصل شود‌.
وی گفت: از همه همکارانم داخل شهرستان بافق که تلاش می کنند که ورزش در شهرستان بافق رونق بگیرد سپاسگزارم و بانی اجرای آن نیز شما هستید. خوشبختانه رشته های فعال و قهرمانی داخل شهرستان بافق کار می شود.

افزایش تعداد باشگاه های شهرستان
وی اظهار کرد:در بعضی از شهرستان‌ها، ورزش بعد ورزش همگانی دارد و پشتوانه قهرمانی ندارد؛ ولی در شهرستان بافق بدین گونه نیست و یکی از دلایل آن این است که افراد مستعد زیاد هستند و هم از ابتدا باشگاه آهن به عنوان یک باشگاه پشتوانه بعضی از تیم ها بوده است‌.
وی افزود: خوشبختانه باشگاه های دیگری هم به روی کار آمده اند و فعالیت دارند و تعداد باشگاه ها در شهرستان روز به روز در حال افزایش است.
وی گفت: ورزش از آنجایی که مطالبه مردمی است اتفاق می افتد و هر روز در حوزه زنان و بانوان مطالبه بیشتری نسبت به قبل پیدا می کند و وظیفه اداره کل در این حوزه سنگین تر می شود .
دهقان گفت: هیئت ها مشکلات خاص خودشان را دارند و همه نیروهای داوطلب هستند و بصورت افتخاری کار می کنند و با توجه به اینکه دوستان شغل دیگری دارند . ورزش و حواشی آن مخصوصا در حوزه بانوان پر رنگ است و نیاز به تعامل بیشتری برای حل مشکلات وجود دارد .

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش