صدای افق

با سلام وتبریک میلاد امیرالمومنین وروز پدر. بنده از نعمت داشتن پدر محرومم ، توانستم این دلنوشته را مکتوب کنم .پدرومادر بال وپر ما فرزندان هستند باید قدرو ارزش این گوهران را بدانیم . افتخار ما همه دراین جهان باشدپدر، چونکه می بالیم برخود با حضورتاج سر. اولین قدرت منم دراین جهان با نام او، سایه ی نیکش بود برسر، وگرنه دربدر. هرکه دارد برسرش نام کهربارپدر، اعتبارش درجهان صدها هزاران بیشتر. اعتباروارزش ما هم پدرهم مادراست ،جزمحالات است پرواز ،گرنباشد بال وپر.
باتشکر علی اصغررنجبر بافق


پیرو انتشار گزارش طرحی که تمامی ندارد، که در تاریخ ۳/۱۱ پیرامون فاضلاب شهری منتشر شده بود، یکی از خوانندگان هفته نامه افق کویر پیامی ارسال نمود: هیچ نظارتی بر کار فاضلاب شهری نیست. هر بار یک جایی را کنده کاری می کنند و بعد به سراغ جایی دیگر می روند. تمام کوچه های بافق از چاله های فاضلاب شهری پر شده است.
پیام رسیده


لطفا نظارتی به باشگاه های ورزشی وجود داشته باشد ؛ با چه مجوزی کنار منازل مسکونی باشگاه احداث می گردد و موجب آزار و اذیت همسایگان می شود. چندین دفعه پیگیری کردیم و کسی جواب درستی نداده است. لطفا راهنمایی بفرمایید.
پیام رسیده


بنا به سوال های متعدد جوانان پیرامون پیست موتور سواری ، تا مشکل حل شود؛ به دستور دادستان محترم تعطیل می باشد.
پیام از فضای مجازی


پیرو انتشار خبر، پایان انتظار برای متقاضیان طرح۱۴۵واحدی مسکن مهر یکی از همشهریان پیامی به هفته نامه افق کویر فرستاد: کاش از مسئول مربوطه سوال می کردند ما که حدود ۲ سال، ۴۰ میلیون پول دادیم و قرار بود برای ما هم خانه بسازید، چه کار کردید و هر موقع هم که پیگیری می کنیم وعده سرخرمن می دهند، اگر واقعا فاز ۵و۶ در دستور ساخت قرار دارد، کار را شروع کنید. ان زمان که ما ۴۰ میلیون پول دادیم می‌شد با آن یک زمین خرید، بخدا این انصاف نیست، خواهش می کنم پیگیر این مسئله باشید . چرا مشخص نمی کنند فاز ۵ و۶ زمین هایش کجاست؟
پیام از فضای مجازی


آسفالت مسیر منتهی به مبارکه از سمت جاده شن و شادن از وضعیت خوبی برخوردار نیست در صورتی که تعدادی از کسبه در آن مسیر، مشغول به کار هستند.
۰۹۱۳-۵۵۷۴


از فرمانداری بافق میخواهیم که در خصوص اخذ مسئولیت های اجتماعی از معادن تلاش کنند! چه معنا دارد سنگ های معدنی از بافق خارج می شود؛ در حالی که هیچ نفعی برای مردم شهر ندارد!
۰۹۱۶-۴۲۱۸


رئیس شورای شهرستان بافق در خصوص بیماری هایی که؛ بخاطر معادن برای بافق ایجاد می شود و چرا حداقل بیمارستان توسط معادن ساخته نمی شود، تا کی باید شاهد عوارض این مکان باشیم! صحبت هایی انجام دادند از خبرنگاران افق کویر می خواهم پیرامون این موضوع گزارش تهیه نمایید.
۰۹۱۰-۲۲۵۰


لطفا گزارشی از فعالیت های بخشداری بافق و دهیاری تهیه کنید. من شنیده ام که پول هایی که از طریق فرمانداری و از محل مسئولیت های اجتماعی به بخشداری و دهیاری کمک می شود. حتما گزارشی تهیه کنید تا مردم بدانند که این پول ها و بودجه ها کجا و چطور هزینه می شود.
۰۹۱۳-۴۴۸۰


واقعا بعضی بلاگرها شرم و حیا ندارند! هر آنچه که سر زبانشان می رسد، می گویند و با هر لباس و تیپی هم فیلم پر می کنند. واقعا پلیس فتا چکار می کند؟
۰۹۱۴-۷۷۵۰


در خصوص سهام ۳ هزار میلیاردی واقعا ما گیج هستیم، نمی دانیم که سهام بورس یعنی چه؟
۰۹۱۴-۷۷۶۹


چرا مسئولین شرکت سنگ آهن اطلاع رسانی نمی کنند؟ شفاف سازی ندارند؟
۰۹۱۰-۲۲۸۷


چرا اینقدر اداره آب منطقه ای، آب چاه ها را قطع می کند! کشاورزی ما از بین رفت.
۰۹۹۲-۶۶۰۲


گزارشات محله ای خوبی در روزنامه چاپ می کنید و جالب اینکه این گزارشات هم در فضای مجازی کار می شود. از دست اندرکاران افق کویر تشکر می کنم.
۰۹۱۳-۶۹۹۸

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش