دولت قوی گزارش دهی اش را قوی کند

در دهه فجر قرار داریم؛ روزهایی که از آن تعبیر به ایام ا… شد. روزهایی که بالاخره خون بر شمشیر پیروزی یافت و کشور از دست نااهلان آزاد گردید.
این پیروزی به دست نیامد مگر با تقدیم هزاران شهید با تمامی گرایشات و عقاید فکری! همه به نام ایران آزاد و رها به میدان آمدند و با الگو برداری از قیام حضرت امام حسین (ع) و با راهنمایی ها و هدایت امام خمینی(ره) نهال جمهوری اسلامی کاشته شد و اکنون وارد چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند مردم شده ایم.
دهه فجر امسال را در حالی پشت سر می‌گذاریم که انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه سالجاری را در پیش رو داریم. نامزدان انتخاباتی تلاش دارند تا کارنامه خود را بیشتر بر مردم عرضه کنند تا انتخاب رای دهندگان در پای صندوق های رای درست باشد. از سویی دیگر موضوع معیشت مردم و رشد تورم این شائبه را ایجاد کرده است که حضور در پای صندوق های رای چه فایده ای دارد وقتی برخی از مسئولین به فکر مهار گرانی نیستند! از سویی دیگر مسئولان فعلی هم رغبت چندانی به بیان عملکرد خود در حوزه اختیاراتشان ندارند؛ در نتیجه این عوامل دست به دست می دهد تا مغرضان از این فرصت استفاده کرده و بر این طبل بکوبند که وقتی فرار نیست تا گشایشی در کار مردم ایجاد بشود رای دادن معنایی ندارد!
حال این وظیفه مسئولین و گردانندگان امور هست که از این فرصت دهه فجر استفاده کرده و عملکردهای خود را به مردم عرضه بدارند و همچنان بذر امید را در ایران قوی بکارند تا مردم که همان سرمایه های اصلی انقلاب و نظام هستند؛ بدانند کسی آنان را از یاد نبرده و تمامی تلاش کارگزاران انقلاب اسلامی در جهت مهار گرانی،تورم و سربلندی ایران اسلامی خواهند بود.

دکتر محمد حسین تشکری صاحب امتیاز و مدیر مسئول

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش