شناسایی بازیکنان مستعد جهت اعزام به مسابقات استانی فوتسال

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات فوتسال دانش آموزی مدارس ابتدایی؛ با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است.
در این مسابقات تیم ها در ۴ گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند که از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم صعود خواهند کرد و ادامه مسابقات بصورت حذفی برگزار خواهد شد. این مسابقات در قالب صد روز، صد مسابقه یا امیدستان از ۲۶ مهر و مصادف با هفته تربیت بدنی در بین مدارس ابتدایی آغاز به کار کرد. پیرامون چگونگی برگزاری این مسابقات با” مهدی کارگران” کارشناس تربیت بدنی و سلامت گفتگویی انجام شده که در ادامه می خوانید:
کارگران گفت: مسابقات در رشته های فوتسال در مدارس پسرانه و وسط بازی در مدارس دخترانه در زنگ تفریح دوم در بین کلاس ها برگزار شده و تیم منتخب هر مدرسه به شهرستان معرفی و نام تیم منتخب هر مدرسه به نام مبارک یک شهید مزین شده است. وی افزود: با برگزاری مسابقات در بین مدارس شهرستان، تکلیف تیم منتخب راه یافته به استان؛ مشخص شده و نفرات برتر تیم های مختلف به مرحله استانی معرفی می شوند.
مهدی کارگران هدف از برگزاری این مسابقات را در وهله اول نشاط و شادابی دانش آموزان و در مرتبه دوم شناسایی بازیکنان مستعد جهت اعزام به مسابقات استانی عنوان کرد.
وی برگزاری مسابقات دانش آموزی را مهم برشمرده و از برنامه ریزی جهت برگزاری این مسابقات به صورت لیگ در آینده ای نزدیک خبر داد.

حکیمه السادات میرمحمدی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای