صدای افق

بافق با این حجم از مبادلات ماشین، متاسفانه تنها یک مرکز تعویض پلاک دارد!
چرا آقایان به فکر مردم نیستند! حداقل یک روز باید وقتت را در این مرکز، بگذرانی! یک کارمند و این همه حجم ارباب رجوع. از فرمانداری محترم شهرستان، عاجزانه تقاضا داریم فکری بردارند. واقعا خجالت آور است؛ برای شهری که اسم شهر را به دنبال خود می کشد؛ اما خدمات شهروندی آن در حد یک شهر نیست.
۰۹۹۲-۸۸۴۱


در تعجبم که اداره منابع طبیعی بافق؛ برای کندن یک بوته فرد را جریمه کرده و یا پرونده قضایی تشکیل می دهد؛ اما شهرداری که بالای کوه رستوران ساخته و منظره طبیعی کوه را از بین برده، اداره منابع طبیعی هیچ عکس العملی نشان نداده است! خواهشمند است که اداره منابع طبیعی در این خصوص اطلاع رسانی داشته باشد.
۰۹۱۴-۷۷۵۶


عملیات فیبر نوری در بافق چه زمانی به اتمام خواهد رسید و چگونه اطلاع پیدا کنیم که مردم می توانند از خدمات فیبر نوری بهره ببرند.
۰۹۱۳-۲۲۴۱


چرا جاده حیدرآباد علی(هتل علمدار) به سمت کمربند شمالی بافق، آسفالت نمی شود؟ بارها درخواست دادیم؛ اما هیچ اتفاقی نیفتاده است!
۰۹۱۵-۶۸۷۴


از شهرداری بافق بدلیل زیباسازی بلوار انقلاب، به ویژه اطراف باغ ایرانی تقدیر و تشکر می کنیم. ابتدا فکر می کردیم که شهرداری پول حرام می کند؛ ولی وقتی ساخته شد تعجب کردیم که اینقدر زیبایی به این بلوار داده است!
۰۹۱۰-۳۳۹۰


در خبرها آورده بودید که میوه فروشی ها در بافق توسط برخی اتباع بیگانه اداره می شود! پس از مجمع امور اصناف بخواهید، در این زمینه چه اقداماتی انجام داده است؟
۰۹۹۲-۸۸۷۱


طرح جامع شهری، سرنوشت آن چطور شد و آیا پیشنهادهایی درباره تغییر کاربری مسکونی در آن وارد شده یا خیر؟
۰۹۱۳-۲۹۶۶


برخی مغازه ها در سطح شهر بافق هستند که چندین کار را انجام می دهند، یعنی مغازه ای است که پرنده فروشی انجام داده و همانجا مرغ را سر می برد و ضایعات جمع آوری می کند و غیره؛ از اداره اصناف می خواهیم که بازرسی از این مغازه ها داشته باشند
۰۹۱۳-۲۹۶۷


هر سال در این مواقع ادارات و نهادها گزارشی از عملکرد اداره خود را به مردم ارائه می دادند امسال در تعجبم که چرا روسای ادارات فراموش کرده اند!
۰۹۱۳-۸۳۰۹


آخر نفهمیدیم که چه کسانی برای حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بهاباد و هرات کاندیدا شده اند؟ چرا فرمانداری در این باره اطلاعیه ای صادر نمی کند؟
۰۹۱۳-۴۷۲۲


چرا پیست موتور سواری در جاده D19تعطیل شده است، اگر فرد یا افرادی در آن ضرب و شتم کردند، باید با عامل برخورد شود نه اینکه از اساس پست تعطیل گردد. یادآور این ضرب المثل است که گنه کرد در بلخ آهنگری / زدند در شوش گردن مسگری
۰۹۱۶-۴۲۴۱


پلیس فتا در خصوص بلاگرها هم تذکری مرحمت کند این بلاگرها خارج از زمان انتخابات در حال تبلیغ کاندیداها هستند!
۰۹۱۳-۵۵۷۱


از کار روانشناسان و کارشناسان تربیتی عاجزانه تقاضا مندم در خصوص استفاده از موبایل برای کودکان زیر ۵ سال فکری بردارند، تا کودک نق و نوق می کند مادر موبایل به دستش می دهد تا ساکت شود و خودش دنبال کارش می رود.
۰۹۱۳۸۲۵۷


کارمندان در محیط کار دائم سرشان در گوشی نباشد به فکر کار ارباب رجوع هم باشند به اداره… رفتم، دیدم کارمندان هم سر در گوشی خود کرده اند.
۰۹۱۳۸۸۶۲


باسلام بمناسبت سالگرد برادر شهیدم شهید غلامرضا رنجبر بافقی وجمعی از همرزمان شهید و بزرگوارش در عملیات کربلای پنج در شلمچه بهمن ماه سال ۱۳۶۵ که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .روحشان شاد ویادشان گرامی باد
شهد شیرین شهادت هر کسی را یار نیست ،شامل هر کس نباشد آنکه را بیدار نیست/
هر کسی شایسته است دارد سعادت در وجود، با توکل بر خدا هر راه سخت دشوار نیست/
هر که هست شایسته و لایق بود در این میان خط سرخ این شهیدان بر همه هموار نیست/آنکه دارد معرفت با رهبر و قرآن و دین ،گر کند تقدیم جان را منتی در کار نیست/ صالحان در این رهند پاک و منزه هر کدام ،شک نکن این ره ره افراد بدکردار نیست/ هر کسی در راه حفظ دین ز خونش بگذرد، او شهیدی جاودان است و فقط سردار نیست/ این ره دشوار را عاشق شتابان می‌رود ،در نبرد با دشمنان این ره برایش عار نیست /چون زمرد می‌درخشد نام نیک هرشهید ،افتخاری بس عظیم است وبما سربارنیست
علی اصغررنجبر بافقی


روزی که به جهان آمدی هرگز نمی دانستي زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی می شوي که با تو جهان برایش زیباتر است !
بهانه ي آرامشم تولدت مبارک
(همسرت مرضیه)


صندوقچه ي آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند:
از
“هیچ”
پراست که
نام تو،
یاد تو،
افتخاریست در “دارایی قلبم”
تولدت مبارک
از طرف همسرت عاطفه


دعوت به همکاری

هفته نامه افق کویر جهت تکمیل کادر توزیع هفته نامه خود در سطح شهرستان احتیاج به یک نفر با حقوق مکفی است.
شرایط کاری:
۱- دارای موتور سیکلت و گواهینامه موتور.
۲- ترجیحا ساکن شهرستان بافق باشد.
برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن های ۰۳۵۳۲۴۲۰۳۹۳ و یا ۰۳۵۳۲۴۳۱۸۵۰ از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ تماس حاصل نمایید.
امورمشترکین هفته نامه افق کویر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش