شاگردانم خوش درخشیدند

 به گزارش هفته نامه افق کویر مسابقات فوتسال دانش آموزی، هفدهم بهمن ماه با برگزاری سه دیدار به کار خود پایان داد. در روز پایانی مسابقات تیم های آموزشگاه انقلاب و سجاد در بازی فینال به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت آموزشگاه انقلاب در یک رقابت تنگاتنگ و نفس گیر با تفاضل اختلاف یک گل، تیم آموزشگاه سجاد را برد و قهرمان این دوره از مسابقات شد. در این شماره از هفته نامه، خبرنگار ما با «زهرا رحمتی»، سرمربی آموزشگاه استقلال گفتگویی انجام داده که در ادامه خواهید خواند:

رقابت تنگاتنگ تیم ها در بازی فینال
«زهرا رحمتی»، آموزگار پایه ششم آموزشگاه انقلاب گفت: در بازی فینال، رقابت بین تیم ها بسیار نزدیک بود و کوچکترین حرکت اشتباه از بازیکنان، ممکن بود نتیجه بازی را عوض کند. وی ادامه داد: خوشبختانه هر دو تیم فینالیست، از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و موفق شدند بازی جذابی را از خود به عرصه نمایش بگذارند و در نهایت تیم ما توانست با اقتدار پیروز این دور از رقابت ها شود.

شاگردانم خوش درخشیدند
وی ادامه داد: در مدت زمانی که بازی ها برگزار می شد، شاگردانم از روحیه خوبی برخوردار بوده و امیدوارم این بازی ها تداوم داشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنانتان رضایت دارید، گفت: در این دوره از رقابت ها، تیم ها بسیار پر قدرت حاضر شدند؛ ولی از آنجایی که بازیکنان فوتبالی بودند، فوتسال برایشان کمی دشوار بود ولی تجربه خوبی از حضور در این دوره از مسابقات کسب نمودند و در مجموع از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و بسیار خوش درخشیدند.

تاثیرات مثبت حضور در مسابقات ورزشی در دانش آموزان
وی گفت: ۴۵ تا ۶۰ روز را در مدرسه به انجام تمارین فوتسال پرداختیم . وی در ادامه عنوان نمود: بیشتر بازیکنان، تجربه حضوردر تیم سنگ آهن راداشته و از تجربه خوبی برخوردار بودند.
وی در پایان اظهار نمود: حضور در مسابقات تاثیرات بسیار مثبتی را در روحیه دانش آموزان به همراه داشته و ایمنی و سلامت دانش آموزان را بالا می برد.
در ادامه گزارش گفتگویی کوتاه با آرش گلشن، تکنیکی ترین بازیکن مسابقات و بازیکن تیم دبستان استقلال داشتیم .
«آرش گلشن»دانش آموز پایه ششم، گفت: از سن چهار سالگی بازی فوتسال را آغاز نمودم. در مسابقات انتخابی دانش آموزی که در مدرسه برگزار شد، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و به اردوی تیم دبستان استقلال دعوت شدم و از آنجایی که تکنیک های بازی فوتبال و فوتسال بسیار به هم نزدیک است، به بازی فوتسال روی آوردم. وی گفت: امیدوارم در آینده یکی از بازیکنان موفق در ورزش فوتسال باشم.

سیده حکیمه میرمحمدی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

امام زمانت را بشناس: یاری امام زمان، از حرف تا عمل

جهاد در رکاب امام غائب ! به گزارش